וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרט המשך ל"גברת דאוטפייר" נמצא בפיתוח

17.4.2014 / 14:26

בימים אלה מתגבש חלק שני ללהיט הקולנועי "גברת דאוטפייר" משנת 1993. רובין וויליאמס צפוי שוב לתפקיד הסופר נני, והבמאי יהיה גם הפעם כריס קולומבוס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסרט שהוכיח שסופר נני יכולה לנצח את ג'יימס בונד. גברת דאוטפייר/מערכת וואלה!, צילום מסך

חדשות מרגשות למי שגדל בניינטיז: בימים אלה מתגבש סרט המשך לדרמה הקומית המצליחה "גברת דאוטפייר" משנת 1993, בו כיכב רובין וויליאמס בתפקיד האב שמתחזה לאומנת סקוטית כדי שיוכל להפגש יותר עם ילדיו. וויליאמס להוט לחזור לתפקידו הקלאסי בסרט המשך, שעליו עובדים בימים אלה.

על פי אתר "The Wrap", התסריטאי של סרט ההמשך צפוי להיות דייויד ברנבאום, שכתב את הסרט "קטן עליו" (Elf), והבמאי מתוכנן להיות כריס קולומבוס, שביים גם את הסרט המקורי, וחתום כבמאי גם על "שכחו אותי בבית", "הארי פוטר ואבן החכמים" ו"הארי פוטר וחדר הסודות".

ניסיונות קודמים להפיק את חלקו השני של "גברת דאוטפייר" נפלו בעיקר בגלל שוויליאמס וקולומבוס סרבו ליטול בו חלק אולם הפעם נראה כי סרט ההמשך קורה באמת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רובין וויליאמס בתפקיד "גברת דאוטפייר"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסרט מבוסס על הרומן "מאדאם דאוטפייר" שנכתב על ידי אן פייר, ובויים על ידי כריס קולומבוס. וויליאמס גילם את דניאל הילארד, שהתחפש לאלמנה בת 60, סופר נאני סקוטית, כדי לבלות זמן רב יותר עם ילדיו.

עוד שיחקו בלהיט הקולנועי סאלי פילד כאשתו לשעבר של וויליאמס ופירס ברוסנן כבן זוגה החדש. הסרט זכה בשני פרסי גלובוס הזהב בסטיגוריית סרט הקומדיה הטוב ביותר והשחקן הקומי הטוב ביותר שקיבל רובין וויליאמס, וכן זכה בפרס האוסקר על האיפור.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully