וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את הבחור שסובל מפוביית קים קרדשיאן

20.4.2014 / 0:10

יש גברים שלא מסוגלים להוריד את המבט שלהם מקים קרדשיאן, אבל גבר אחד לוקה ברעידות, הזעה ובחילה קשה בכל פעם שהוא צופה בה

קים קרדשיאן במסיבה שאחרי האוסקר. Larry Busacca, GettyImages
הו, לא, סלקו את התמונה הזאת ממני! קים קרדשיאן/GettyImages, Larry Busacca

מייק אמס סובל מפוביה רצינית – הוא חש רעידות ומתחיל להזיע כשהוא שומע את הקול של אחת מבנות משפחת קרדשיאן. ואפילו הצצה זריזה במראה של קים לבושה באופן חושפני מעוררת בו צורך להקיא, לדבריו.

"רק מלשמוע קול של קרדשיאן או הצצה להופעה שלהן מעל המסך גורם לי בחילה ורעידות", הוא אומר ל-"Sunday Express", "אני מתחיל להזיע והנשימה שלי נעשית כבדה יותר. לפעמים אני דומע ורוצה להקיא".

מייק בן ה-24 מספר כי בתקופת נעוריו התלבט לגבי נטייתו המינית ובניסיון להדחיק את תחושותיו, אילץ את עצמו לצפות בקלטת הסקס של קים קרדשיאן. מאמציו הובילו לתוצאה הפוכה מהרצוי, והותירו אותו במצב נפשי קיצוני ויוצא דופן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוב פעם תמונה שלה, ועוד איתו? קחו סכין, תהרגו אותי ישר, וזהו. קים קרדשיאן וקניה ווסט/מערכת וואלה!, צילום מסך

"גדלתי כקתולי, וניסיתי להדחיק את הנטייה המינית שלי ולהכחיש את היותי הומו", אמר מייק, "הרבה בנים בבית ספר אמרו כמה טובה קלטת הסקס של קים קרדשיאן. חשבתי שאם אצפה בה היא תדליק אותי. הורדתי את הסרטון וצפיתי בו בסתר בחדר השינה שלי. אבל המראה של קים מתפתלת מסביב עם ישבנה הענק וקולה הצורמני הנוראי הבחילו אותי. באמת רציתי להיות מגורה על ידה אז המשכתי לצפות, אבל זה גרם לי להרגיש יותר ויותר רע. בסוף קלטת הסקס כבר פרצתי בבכי. החוויה הזאת השאירה אותי מבוהל ולא רציתי לראות את פניה של קים שוב".

"מאז השלמתי עם ההומוסקסואליות שלי, אבל הפחד שלי מקים לא עזב אותי מעולם", הוסיף מייק. כעת מתברר שחרדתו התרחבה. "קים ואחיותיה נשמעות כל כך דומה. הן גורמות לבטן שלי להתהפך, אני שונא את זה. אני לא אוהב כל דבר שקשור בהן, במיוחד את המראה החיצוני שלהן. אני לא מבין איך מישהו חושב שהן מושכות".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully