וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת ה-VIP של "המירוץ למיליון" בוטלה

20.4.2014 / 14:02

בזכיינית "רשת" החליטו לוותר על הפקת עונת VIP של "המירוץ למיליון" ולהתמקד בעונה בה ישתתפו אנשים רגילים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמוק בלב כולנו VIP/מערכת וואלה!, צילום מסך

העונה הבאה של "המירוץ למיליון" תהיה עונה בה ישתתפו אנשים רגילים ולא מפורסמים, כך נודע לוואלה! תרבות. למרות שלהפקת העונה הבאה נקשרו שמות כמו אורנה דץ, מתברר כי בזכיינית "רשת" החליטו לסמוך על מחלקת הליהוק ולקוות שליהוק העונה הבאה יהיה מוצלח. הליהוק לעונה הבאה של "המירוץ למיליון" נמצא בימים אלה בשיאו ובהפקת התכנית עמלים על סגירת הזוגות שישתתפו בעונה ויטוסו בחודשים הקרובים ביחד עם מנחה התכנית, רון שחר, לצילומי העונה.

כזכור, וואלה! ברנז'ה חשף כי הזכיינית "רשת" הודתה שבעונה הקודמת של "המירוץ למיליון" נפלו "שגגות בעריכה", בעקבות תלונה בה נטען כי היתה התערבות של ההפקה באמצעות עריכה מכוונת שהביאה להטיית תוצאות הדחה. לרגל הקמת מערכת העונה החדשה של "המירוץ למיליון" הזהירה הרשות השנייה את "רשת" לבל תקיים טעויות עריכה מסוג זה ואף המליצה כי תתנצל בפני הצופים על עריכה רשלנית

גמר העונה הקודמת של "המירוץ למיליון" השיג ממוצע רייטינג של 39.1% ופיק של 42.8%. הממוצע העונתי של התוכנית עמד על כ-29.5%.

מרשת נמסר בתגובה: "אנחנו מודעים לעניין ולציפייה הרבה לעונה הבאה של 'המירוץ למיליון' כמו קודמותיה, גם העונה הבאה תהיה מרגשת, מצחיקה ומפתיעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully