וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: הפספוסים של "סקנדל"

22.4.2014 / 0:00

מישל אובמה מגיעה להתארח בתכנית נוספת, כוכבי "סקנדל" בקליפ פספוסים קורע, "סאטרדיי נייט לייב" מתכוננת ליום הולדת 40 וסבארו תל אביב מגיעה למסך הקטן. בערך. חדשות הטלוויזיה של ארה"ב

רשת "NBC" מתכוננת לחגיגות 40 שנה ל-"Saturday Night Live"

קשה להאמין אבל תכנית המערכונים המשעשעת של רשת "NBC" תחגוג בשנה הבאה יום הולדת 40. במשך 40 עונות ולמרות ניסיונות להורידה משידור הצליחו חברי הקאסט המתחלפים (בהם טינה פיי, איימי פולר, צ'בי צ'ייס ועוד רבים וטובים) להצחיק את הקהל בחיקויים מדויקים, לחקוק דמויות בזיכרון האמריקני הקולקטיבי ולייצר כמה רגעי טלוויזיה בלתי נשכחים. השבוע נודע כי הרשת מתכננת ספיישל מיוחד בן 3 שעות לרגל חגיגות 40 לתכנית, בו ישתתפו כוכבי ההווה והעבר וכן הופעות מאמני מוזיקה שהגיעו לביקור במהלך השנים. הספיישל ישודר ב-15 בפברואר 2015.

הנה רגע אחד בלתי נשכח:

טריילר מלא לסרטו המצופה של ראיין מרפי

ראיין מרפי ("גלי", "אימה אמריקנית") עובד בחודשים האחרונים על פרויקט מדובר מאוד שייצא בקרוב למסכי הטלוויזיה ברשת "HBO". מדובר בסרט בשם "The Normal Heart" העוסק בקהילה ההומוסקסואלית בניו יורק של שנות ה-80, עם התפרצות מחלת האיידס. הסרט עוסק בניסיונות ההסתרה של הממסד הרפואי והרשויות, בחוסר היכולת לטפל בחולים ובסטיגמות שנוצרו על חברי הקהילה. בסרט מככבים כמה שמות גדולים במיוחד, כמו ג'וליה רוברטס, ג'ים פרסונס (מי שיצא מהארון בראיון "בניו יורק טיימס" רק לפני כשנה), מאט בומר ומארק ראפלו. צפו בטריילר לסרט שישודר ב-25 במאי.

גם אוליביה פופ מפספסת לפעמים

אם אתם מחסידי הסדרה "סקנדל", אתם ודאי עדיין בהלם מאירועי הפרק האחרון בעונה השלישית (תירגעו, אין ספוילרים). כדי להירגע מעט מכל הדרמה, הושיב ג'ימי קימל את היוצרת שונדה ריימס לשיחה צפופה בה לגמו השניים מכוסות יין ענקיות וחשפו לראשונה את קליפ הפספוסים של הסדרה. צפו באוליביה פופ מפשלת וחורצת לשון.

הגברת הראשונה של אמריקה מגיעה ל"נאשוויל"

האם מישל אובמה חושבת על שינוי קריירה בתום כהונתו של בעלה כנשיא? הגברת הראשונה מרבה להופיע בתכניות טלוויזיה, רובן תכניות אירוח, אולם בעת האחרונה נראה כי היא מנסה את מזלה גם בתכניות מתוסרטות. לאחר שנודע כי תופיע בפרק האחרון לעונה של "מחלקת גנים ונוף", השבוע נודע כי אובמה תגיע לביקור גם בסדרה "נאשוויל", העוסקת בחייהן של זמרות קאנטרי בעיר נאשוויל בכיכובן של היידן פנטייר וקוני בריטון. בריטון, המגלמת בסדרה את ריינה ג'יימס, מתגייסת לסייע לגברת הראשונה באירוע גיוס כספים (זהירות, ספוילר!) מיד לאחר שהיא מגלה שלוק, בן זוגה וזמר קאנטרי אף הוא, נפצע באפגניסטן.

מישל אובמה, קרמיט ורמטכ"ל צבא ארה"ב מרטין דמפסי. וושינגטון, מרץ 2014. GettyImages
ברצינות, תמצאי חיים/GettyImages

חשבתם ש"חדר החדשות" היתה אינטנסיבית? הכירו את "חדר האוכל"

הקומיקאית איימי שומר חברה לשחקן "האישה הטובה" ג'וש צ'רלס לפארודיה היסטרית על "חדר החדשות" (ולמעשה כל יצירותיו) של התסריטאי ארון סורקין. ב"חדר האוכל", נראים אותם אינטנסיביות וטקסטים מהירים וחדים המאפיינים את יצירותיו של סורקין, כאשר הפעם הכל מתרחש בסניף מסעדת מזון מהיר מקומית. את המשברים של הפוליטיקאים ב"בית הלבן" שנאלצו להתמודד עם הסלמה באזור קוריאה, החליף משבר של העובדים שלקוחותיהם רוצים פלחי תפוחים במקום צ'יפס, ואת הרומנים בדסק החדשות החליף מתח מיני בין הקופאית (שמספרת שעבדה בעבר בסניף של "סבארו" בתל אביב!) למנהל המשמרת. צפו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully