וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ג'יימי לא אנס את סרסיי": יוצרי "משחקי הכס" על הסצנה המדוברת

22.4.2014 / 10:02

עוד שבוע, עוד סצנה מעוררת מחלוקת ב"משחקי הכס". והפעם - מה קורה כשאח אוהב את אחותו יותר מדי? ג'ורג' ר. מרטין והבמאי מגיבים לשערוריה

שבוע לאחר מותו של המלך ג'ופרי ו"משחקי הכס" מעוררת שערוריה נוספת. צופי הסדרה האדוקים נדהמו לראות סצנת אונס ברוטלית בפרק ששודר אתמול לפנות בוקר (שני). בסצנה מעוררת המחלוקת, ג'יימי לאניסטר אונס את אחותו כשלצידם מונחת גופתו של ג'ופרי, בנם המשותף. התדהמה והזעזוע של הצופים נבעו, בין היתר, מכך שבספר עליו מבוססת סדרת הטלוויזיה, לא מתרחשת סצנת אונס אלא מתקיימים יחסי מין בהסכמה.

מחבר הספרים, ג'ורג' ר. מרטין, התייחס לסצנה באתרו הרשמי וטען כי ככל שזכור לו, יוצרי הסדרה לא התייעצו עימו בנוגע לסצנה הספציפית הזו וכי בכל מקרה, קיימים הבדלים קודמים בין הספר והסדרה. "זהו אפקט הפרפר אליו התייחסתי בעבר... הדינמיקה בין השניים בסדרה בנקודת הזמן הזו שונה מהדינמיקה בין השניים בספרים שכן בסדרה, השניים בילו מספיק זמן במעלה מלך עוד לפני מותו של ג'ופרי... בכל מקרה, הסצנה הזו נועדה להיות מזעזעת".

אלכס גרייבס, מבמאי הסדרה, עורר מהומה נוספת לאחר ששוחח עם אתר "Hitfix" וטען כי סצנת האונס היא כלל לא סצנת אונס שכן "בסופו של דבר, סרסיי רצתה את זה".

ומה אתם חושבים על הסצנה הזו? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully