וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "משחקי הכס": החשודים המיידיים

ניב שטנדל

22.4.2014 / 11:34

מלך אלמוני, חקירה רצחנית ולוחמת חירות – 10 דברים שלמדנו בפרק השלישי של העונה הרביעית של "משחקי הכס"

1. לא טייווין, לא ג'יימי, לא סרסיי. טומן לאניסטר יהיה המלך. מי? בדיוק. נו, האח של ג'ופרי. זה שמעולם לא נתתם בו מבט שני ושמעולם לא שאלתם לשמו. הוא יהיה לכם למלך. בעולם שבו נאבקים על הכס אנשים בקליבר של נד סטארק וחאליסי, המלך הבא יהיה ילד שאף אחד לא מכיר, שלא נראה שיש לו אפילו תכונה אחת מעניינת, ושהדבר הכי מוצלח שעשה בחייו היה להיוולד לאימא הנכונה. שיהיה לו בהצלחה להגיע לסיום העונה הזאת בחיים.

זוכרים את ג'ופרי

2. הקלות שבה עובר טייווין, בשיחתו עם הנכד טומן, בין הרצאה היסטורית על מלכי ווסטרוז לבין שיחה על איך באים ילדים לעולם – זה די מקסים, לא?

3. ובזמן שטומן עובר חניכה מהירה, פרשת רצח ג'ופרי מסתעפת לכיוונים אגאתה-כריסטיים. בתפקיד הרקול פוארו: טייווין לאניסטר, שאם אתם שואלים אותי הוא בעצמו החשוד המרכזי, לאחר ששיפר את מיקומו לצד אוזן המלך באופן משמעותי. רשימת החשודים כוללת כרגע את טיריון, שכבר יושב בכלא; סאנסה, שנמלטה כל עוד נפשה בה (וכרגיל, בלי שום רצון משלה); בייליש, שבאופן מעורר חשד תכנן מראש את מילוטה של סאנסה; מרג'רי, שעדיין משחקת אותה תמימה; וטייווין, כאמור, שהתעלה על כולם ומינה עצמו לעמוד בראש חבר השופטים – ועוד הושיב לצדו את הנסיך אוברין, אל נקמות עם התמחות ברעלים. כי את סבא טייווין לא באמת מעניין מי אשם ברצח הנכד שלו. יותר חשוב מי צריך להיות מואשם ברצח הזה.

סנסה

4. קירות הכלא מתחילים לסגור על טיריון: בטריבונל יושבים שני חשודים, ג'יימי מתבקש לנקום את מות בנו-אחיינו. מה שלא יקרה – אסור שטיריון ישלם על הרצח הזה. יש לנו שבועיים (זמן ווסטרוז) עד למשפט, וזה הזמן להתחיל להתפלל למען טיריון. עוד הלילה תוקם ישיבת "שאגת טיריון" מחוץ לבית הסוהר במעלה המלך.

5. השיחה של השמדון בתא הכלא עם פודריק, נושא כליו הנאמן, הוכיחה שמדובר באיש הכי הגון בווסטרוז שאינו עונה לשם סטארק (מה שמשפר את סיכויי ההישרדות שלו). כן, זה היה קצת קיטשי, אבל אל דאגה, מיד תתרחש איזו עריפת ראש או זלילה קניבליסטית שישטפו לכם את הסכריניות מהגרון.

טיירון

6. והנסיך אוברין, שרקם ברית חדשה עם הלאניסטרים? ובכן, אני רק יכול להגיד לטייוויין לאניסטר שמי שהולך לישון עם אנשים מדורן, שלא יתפלא כשיתעורר עם סכין בגב. או עם טיריון זכאי. או עם ערמה של זונות מכל המינים מסביבו.

7. מותו של ג'ופרי הופך את מרג'רי, בגילה הצעיר, לאלמנה זו הפעם השנייה. מתברר שהיא יותר מנחוסית מהסטארקים. מי יהיה הגבר בר המזל הבא שיינשא לה ויחתום בכך על צוואתו?

8. בינתיים במזרח: חאליסי ממשיכה להוציא אנשים מעבדות לחירות, ודאאריו מממש סוף סוף את הפוטנציאל המגניב שלו, קוצר את בכיר פרשי מירין בשתי תנועות מהירות ומטיל מימיו על גופתו. קלאס.

9. הטריק של חאליסי עם קולרי העבדים הנורים בקטפולטות היה עוד צעד מבריק בקמפיין שחרור העבדים שלה. אם טייווין צודק ומה שנחוץ למלך יותר מכל הוא חוכמה, אין ספק שחאליסי מובילה במרוץ לכתר. אגב: כמה שפות הבחורה הזאת יודעת, ומתי לעזאזל היא הספיקה ללמוד את כולן?

10. ואת המתח המיני בינה לבין דאאריו אפשר כבר לחתוך בחרמש. יאללה, תתנשקו ונגמור עם זה.

ובפרק הבא…

פורסם במקור ב-yes blog

אוהבים את "משחקי הכס"? בואו לדבר על זה בעמוד הפייסבוק של yes Oh. משחקי הכס – ימי שני, 05:00 ו-22:00, ערוץ yes Oh HD -וב-yesVOD.

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully