וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהובה עוזרי בוחרת את האלבומים שהשפיעו עליה

25.4.2014 / 0:00

אהובה עוזרי מארחת את אהוד בנאי בהופעה מיוחדת ומספרת לגולשי וואלה! תרבות על האלבומים שהשפיעו על חייה

Elvis Presley - "Jailhouse Rock"

"אלביס מסמל עבורי חיים של ילדות, חיים של אהבה. הוא היה הסמל שלי, אהבתי אותו ועוד אוהבת עדיין. לאלביס היה קול עוצמתי ומלא ברגש. הוא היה עולה לגבהים ויורד בקלות רבה".

Cliff Richard - "Cliff Sings"

"קליף מסמל עבורי ילדות יפה ושקטה בלי דאגות. אהבה של אביב, לא בשר ולא חלב. מבחינה קולית, קליף לעומת אלביס היה רדוד. לא תכני, לא עוצמתי, קול יפה וזהו".

ג'ו עמר - "השיכור"

"בשבילי ג'ו עמר הוא אבי המוזיקה המזרחית, ממנו למדתי הרבה. כל שיר שלו היה יפה, הוא סמל עבורי. עם קול כמו שלו מי צריך זמרים. מלא עוצמה ורגש, סלסולים מרהיבים, לא ניתן לחיקוי".

כל אלבום של אנטוניו מולינה

"מולינה הוא הזמר הספרדי הכי מושלם. לא שמעתי עד היום ביצועים כמו שלו. לא ניתן לשיר כמוהו. יש לו קול ייחודי במינו. לקח לי ימים ולילות ללמוד קצת את הביצועים שלו. הוא המורה הכי יקר שהיה לי במוזיקה. ממנו למדתי מה שאני יודעת היום. הייתי יושבת ימים ולילות ושרה כמוהו. מנסה ומנסה...".

אסתר עופרים - "שחרחורת"

"הרבה זמרים מזרחיים מחקים את הקול שלה, יש לה טכניקה מעולה, קול מלטף, היא לא מתאמצת לעולם. הרגש בקול שלה הוא ייחודי, הקלות שהיא שרה - זה מדהים, היופי שבקול שלה, אין היום כאלה. כל שיר שתיתן לה היא תשיר".

החלונות הגבוהים

"אריק איינשטיין מסמל עבורי את ארץ ישראל היפה. מאריק למדתי לשיר עברית נכונה ורהוטה. כשהוא שר, האמנת לכל מילה שאמר. הוא היה בשבילי הנוער היפה עם הבלורית. הוא היה בשבילי עם ישראל, ראיתי את הכל דרך שיריו. הוא היה והוא יהיה".

אהובה עוזרי - "היכן החייל"

"האלבום הזה הפך אותי לזמרת. בזכותו אני קיימת. כשאני שומעת אותו אני בוכה. כי כל מה שכתבתי היה אמת והקהל יודע את זה. הוא מאמין לי ואני מאמינה לעצמי. אני מאמינה ביושר ובשירה. האמת היא הדרך הנכונה ולתת את כל מה שאתה יכול. אתה יכול להצליח אם אתה רוצה".

אהובה עוזרי תופיע ביום שני הקרוב (28 באפריל) בזאפה ת"א עם להקתה במופע חדש ממיטב שנות יצירתה – מלווה בשבעה נגנים עם הזמרים: מאיה אברהם, יאיר צברי ואורח מיוחד מאוד: אהוד בנאי.

מה דעתכם על הבחירות המוזיקליות של אהובה עוזרי? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully