וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת מתמודד מהעונה החדשה של "הרווקה"

24.4.2014 / 16:49

אריק היל, אחד הגברים שהתחרו על לבה של אנדי דורפמן בצילומי העונה הקרובה של "הרווקה", התמוטט בעת צניחת רחיפה, אושפז בבית חולים, נכנס לתרדמת ומת

כוכב הריאליטי אריק היל. יוטיוב, צילום מסך
אריק היל/צילום מסך, יוטיוב

אריק היל, מתמודד בעונה החדשה של תכנית הריאליטי "הרווקה" של רשת "ABC", מת ביום רביעי אחרי תאונת מצנח רחיפה שגרמה לו להיכנס לתרדמת בסוף השבוע הקודם.

היל, אחד הגברים שהתחרו על לבה של אנדי דורפמן בצילומי העונה החדשה של "הרווקה", אושפז בבית חולים במצב קריטי ביום ראשון, לאחר שהתמוטט בעת צניחת רחיפה ביוטה, ארצות הברית. המוות הטרגי לא צפוי להשפיע על העונה שתעלה לשידור בארה"ב באמצע החודש הבא שכן מתברר שהיל הודח מהתכנית ולא היה הגבר בו בחרה אנדי.

"אריק עבר תאונת מצנח רחיפה נוראית, והוא כרגע בתרדמת", אמרו חבריו לאחר האסון. ביום רביעי שיתפה אחותו קארן בחדשות העצובות. "אריק שיתף אותנו במסעו האחרון. כל משפחתו הקרובה היתה לצדו כשהוא הלך לעולמו", כתבה האחות בעמוד הפייסבוק שלה, "תודה על כל האהבה, התמיכה והתפילות שלכם. היה מרגש להיות עם כל כך הרבה חברים ובני משפחה אתמול בבית חולים שבאו לבטא את אהבתם לאריק. הוא נתן לנו במתנה חיים מלאי חיוניות ושיתוף מלא, ואפשר לכולנו להיות חלק מההרפתקה האחרונה שלו בכדור הארץ".

  • עוד באותו נושא:
  • הרווקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully