וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר חדד העפיל לחצי גמר "דה וויס צרפת"

27.4.2014 / 11:54

הצלחה ישראלית בתכנית הריאליטי הצרפתית לבוגר העונה הרביעית של "כוכב נולד". "מדהים שמי שבחר אותי זה הקהל ולא הייתי צריך את חסדי המנטורים", אומר חדד לוואלה! תרבות

שמונה שנים לאחר שהשתתף בעונה הרביעית של "כוכב נולד", עמיר חדד זוכה להצלחה בינלאומית בתכנית ריאליטי נוספת: "דה וויס צרפת". חדד עדכן אמש (שבת) כי העפיל לשלב חצי הגמר של "דה וויס צרפת". השופטים, מצידם, היללו את חדד. "אמיר צמא ללמוד באופן קבוע וזה בדיוק מה שאני אוהבת אצלו. הוא מאוד אוהב לשים את עצמו בסיכון כל שבוע, כך שבסופו של דבר הוא מפתיע אפילו אותי", אמרה השופטת ג'ניפר. חדד עבר את שלב האודישנים כשביצע את "Candle In The Wind" של אלטון ג'ון. כזכור, חדד זכה לתהילה בישראל לאחר שהתבלבל במילים, התמוטט בשידור חי ולא הצליח לבצע את השיר שהיה אמור לבצע באחד השלבים של "כוכב נולד".

"אני מנסה לעכל את זה עכשיו", אמר היום עמיר חדד בשיחה מצרפת עם וואלה! תרבות, "אתמול בלילה אמרתי לעצמי, איזה קטע זה להיות ישראלי חוצפן כזה. לעזוב את המשפחה, ולהניח בצד את רפואת השיניים אחרי שסיימתי דיפלומה, כדי לנסוע לצרפת ולהגשים את החלומות הגדולים באמת שלי. לא ציפיתי שאגיע כל כך רחוק. הכל הלך נורא מהר. רק לפני כמה חודשים עוד טיפלתי בפיות של אנשים, ועכשיו אני מופיע בפריים טיים בערוץ הכי גדול בצרפת, בתכנית שבה צופים 9 מיליון בכל פרק, זה הדה וויס הכי גדול באירופה ואני אופיע בחצי הגמר, והמון אנשים עוצרים אותי ברחוב. הדבר העצום באמת הוא שלאורך התכנית מי שבחר אותי זה הקהל, ולא הייתי צריך את חסדי המנטורים".

- אולי "כוכב נולד" והתעשייה בארץ פספסו אותך?

"אני לא חושב. בארץ שפטו אותי בהתאם לרמה שבה הייתי לפני כ-8 שנים. זה היה ראוי למי שהייתי בזמנו. מאז פיתחתי את עצמי מוזיקלית. אני חושב ש'כוכב נולד' היה הטריגר, הכיתה א' שלי".

- יש מצב שתנהג כמו יובל דיין ותכריז על פרישה בחצי הגמר של "דה וויס"? זה יביא לך הרבה כותרות.

"אין סיכוי. אני בנאדם תחרותי ורוצה להצטיין. אני באתי לדה וויס במטרה להגיע הכי גבוה".

- ומה הלאה? אתה בדרך להיות גדול כמו דוקטור אלבן, רופא השינים המזמר מהניינטיז?

צוחק. "אני מקווה שאהיה משהו אחר מדוקטור אלבן. היום אבחר את השיר לחצי הגמר, שיתקיים בשבת הבאה. ומה שמדהים שאחרי התכנית צפוי סיבוב הופעות עם החבר'ה של דה ווייס שיכלול 50 הופעות, ואני אשתתף בזה. אחרי זה אתחיל לעבוד על אלבום".

מה חשבתם על הביצוע של חדד ב"דה וויס צרפת"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully