וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: קייט אפטון כובשת את הצמרת

27.4.2014 / 14:14

רגע לפני ש"ספיידרמן המופלא 2" מגיע לארצות הברית וכובש את בתי הקולנוע, הקומדיה הרומנטית של קמרון דיאז וקייט אפטון מבצעת מחטף

יח"צ - חד פעמי

אנחנו בתקופת בין גיבורי העל: "ספיידרמן המופלא 2", יצא אצלנו ובמרבית העולם בשבוע שעבר, אבל דווקא אל ארצות הברית הוא יגיע באיחור: הוא יפתח שם רשמית את עונת הקיץ הקופתית בשבוע הבא. את שלושת השבועות הראשונים בילה "'קפטן אמריקה 2" במקום הראשון, אבל עכשיו, בין גיבור על אחד לאחר, נוצר רווח מספיק בשביל קומדיה רומנטית קטנה יחסית לכבוש את המקום הראשון. "האישה האחרת" – למרות ביקורות לא מחמיאות – נמצא במקום הראשון בטבלת שוברי הקופות של סוף השבוע האחרון בארצות הברית, עם 25 מיליון דולר.

קפטן אמריקה ירד השבוע למקום השני, עם כ-15 מיליון דולר, ואחריו "Heaven is for Real" הנוצרי, ההצלחה המפתיעה של השבוע שעבר, עם כ-12 מיליון דולר, ו"ריו", שמילא בהצלחה את משבצת סרט הילדים התורן בחודש האחרון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עד מתי? "לשבור את הקרח"/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום החמישי בלבד ניתן למצוא את "שכונות הפשע", סרט אקשן בכיכובו של פול ווקר. הסרט, רימייק של הסרט הצרפתי המצוין "מחוז 13", היה אחד הפרויקטים האחרונים של ווקר לפני מותו, אבל הכנסתיו מבהירות שווקר, חי או מת, מעולם לא היה כוכב קולנוע ענק: שמו בלבד לא מספיק כדי להביא את קהל חובבי האקשן לקולנוע, אלא אם הסרט כולל גם מכוניות מהירות ואת וין דיזל. "שכונות הפשע" הכניס כ-10 מיליון דולר בלבד. פתיחה חלשה עוד יותר רשם סרט האימה "The Quiet Ones", שהגיע ל-4 מיליון דולר בלבד. משום מה, אחרי כמה שנים פוריות לסרטי אימה, 2014 מסתמנת כשנה חלשה במיוחד לז'אנר.

ההישג הקופתי המרשים של השבוע נמצא הרחק מהעשיריה המובילה. "לשבור את הקרח", להיט האנימציה של דיסני שמשוטט בבתי הקולנוע מאז נובמבר האחרון, הגיע להכנסות של 400 מיליון דולר בארצות הברית. בינתיים, ליפן הוא הגיע רק לפני כחודש, ומאז לא עזב את המקום הראשון ומרסק קופות. הכנסותיו של הסרט בכל העולם כבר הצטברו למימדים היסטוריים: עם 1.1 מיליארד דולר ברחבי העולם, הסרט הגיע כבר למקום השישי ברשימת הסרטים המכניסים ביותר בכל הזמנים – הישג נדיר במיוחד עבור סרט שאינו המשכון – כשהוא מתעלה בדרך על להיטי ענק כמו "שר הטבעות: שיבת המלך", "סקייפול", "שודדי הקאריביים 2" ו"עלייתו של האביר האפל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully