וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם סולן הרזידנטס

1.5.2014 / 1:00

לקראת הופעת הרזידנטס בישראל בשבוע הבא, בחר סולן ומנהיג הלהקה רנדי רוז את האלבומים המוזיקלים שהשפיעו עליו יותר מכל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרזידנטס/מערכת וואלה!, צילום מסך

Sun Ra - "Sound Of Joy"

"לצערי, רוב האנשים אפיל לא יודעים מי זה SUNRA בימינו , אבל הופעה חיה שלו היא אירוע מכונן שאין כמותו. לפחות שלוש מתוך חמש ההופעות הטובות שראיתי בחיים שייכות לSUNRA והאורקסטרה שלו. הם טוענים שהם הגיעו מכוכב הלכת סאטרון, והיו ועדיין השפעה מאוד גדולה על היצירה שלנו במסגרת הריזדנטס. הציטוט האהוב שלי מתוך שיר שלו הוא 'Some call me Mister Ra, some call me Mister Re - You may call me Mister Mister Re'".

Bobby Blue Bland - "Two Steps from the Blues"

"עוד אמן שלא מוכר לרוב האנשים כיום. בובי בלו היה זמר ה אראנ'בי הגדול בכל הזמנים, וזה ללא ספק האלבום הטוב ביותר שלו. לצערי זכיתי לראות אותם לייב פעם אחת בלבד והייתי כל כך שיכור שהזכרון שלי ממנה מעומעם ביותר. אחת החרטות הגדולות בחיי".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

Moondog - "Moondog 1/Moondog 2"

"מונדוג היה מוזיקאי רחוב עיוור שבהופעות שלו עוטה גלימה ארוכה וקסדת ויקינג. הוא פעל בניו יורק משנות ה-40 ועד שנות ה-40 ( ונפטר ב-99') . שני האלבומים האלה שאוחדו לדיסק אחד, הם בין הטובים שלו. הסיפור אומר שבזמנו הוא כתב סימפוניה שאורכה כמה שבועות, אבל אף פעם לא הצליח למצוא מי שהסכים להקליט אותה".

Barry White - "Can't Get Enough"

"חברי ללהקה צ'אק טוען בתוקף שזה האלבום הטוב ביותר שאי פעם הוקלט. אני אישית מעולם לא הייתי מעריץ גדול של וויט אבל אני חייב לומר שהאלבום הזה ספציפית בהחלט טוב. אבל היי! בארי וויט הוא אולי "הבוס" בכל הקשור למפיק ומלחין אבל בובי בלו מהפסקה למעלה משאיר לו אבק כזמר".

Frank and Clyde - "The Music You've Asked For"

"פרנק וקלייד היו צמד שניגן בקוקטייל לאונג'ים באינדיאנה בשנות ה-60 וה-70, מצאתי את התקליט שלהם בחנות שנקראת 'House of record' בסן פרנסיסקו כשהם עוד היו פעילים בתחילת שנות השבעים ומאז הם מלווים אותי. האלבום, אגב, עלה 25 סנט והוא בהחלט המציאה המוזיקלית הכי גדולה שאי פעם נפלה בחלקי כי אלבומים שלהם כיום הם מוצר נדיר שנמכר למרבה במחיר ואי אפשר למצוא כמעט שום קטע שלהם ברשת. את סגנון המוזיקה ניתן להגיד כמוזיקה של מעמד הביניים הלבן, הישר מהלב".

הרכב האוונגארד האלמותי הרזידנטס יגיע להופעה אחת בתל אביב ב-8.5 במועדון הבארבי, בדיוק 25 שנים לאחר הופעתו האחרונה בארץ (כאן ניתן לרכוש כרטיסים). ב-2.5 תתקיים בסינמטק ת"א הקרנה של סרט מחווה מיוחד על הלהקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully