וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוגה עילית 07: מופע שיא הרגש של צביקה הדר

אביעד "צפניה" קדרון

2.5.2014 / 0:04

צביקה הדר חוזר להנחות תכנית ריאליטי מוזיקלית מרגשת כי תמיד התכניות שהוא מנחה מרגשות ובארה"ב מתכוננים לשנה הבאה. טור הטלוויזיה של צפניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בעעע/מערכת וואלה!, צילום מסך

מילים רבות עוד ייכתבו על המצב הנוראי של הטלוויזיה המסחרית הישראלית. בכל זאת, מישהו צריך להרוס את חגיגות יום העצמאות. פעם היה כאן יותר טוב. סתם, לא היה יותר טוב. אבל היתה תקווה שמשהו ישתנה בעתיד. התקווה, התקווה היתה כאן. עכשיו היא כבר לא. וההוכחה הכי טובה להתמוססות התקווה היא הפרויקט הבא של צביקה הדר.

שנתיים אחרי שקרקס הרגש של צביקה הדר נטש את הפריים טיים, הוא חוזר. בערך. למדנו את זה רגע אחרי יום השואה, המרגש בפני עצמו. צביקה הדר ינחה תכנית ריאליטי מוזיקלית חדשה בערוץ 24. מה התכנית הזו תנסה לעשות? למצוא את המשפחה המוזיקלית הבאה של ישראל. כאילו שיש משפחה מוזיקלית נוכחית בישראל אבל ניחא. רגע, יש את משפחת בנאי. בכל מקרה, צביקה הדר ינחה ריאליטי מוזיקלי חדש. בתגובה שהדר מסר לוואלה! תרבות, הוא אמר שהרעיון שעומד בבסיס התכנית, חכו לזה, "מרגש" אותו. לא, לא שוב המילה הזו. במשך עשור הרגש נאנס ב"כוכב נולד". הביצוע היה מרגש, החולצה היתה מרגשת, המיקרופון שנטה לצד שמאל היה מרגש, הפסקת הפרסומות היתה מרגשת, ברייק הזהב היה מרגש, הדגים המרוקאיים שהגישו למרגול ולצדי בביקור המשפחות בבאר שבע היו מרגשים. המופע של שיא הרגש בכיכוב צביקה הדר. ועכשיו זה יקרה שוב. כי אין דבר יותר טלוויזיוני ממשפחה מהפריפריה שמתופפת על בטונדות כשברקע צביקה הדר מחייך. איזו תאונת דרכים מוזיקלית.

הרעיון של קרובי משפחה מזמרים בהנחיית צביקה הדר הוא לא רעיון חדש. ממש מזמן, אמה של סשה גרישקוב, מלבינת השיניים הלאומית, זכתה בתואר ההורה הנולד הבא של ישראל. כל השאר היסטוריה. אחר כך גם היו להקות מנגנות בהנחיית צביקה הדר. תסלחו לי אם לא אזכור איזו להקה ניצחה. לגמרי יש מצב שפשוט הפסיקו עם זה באמצע. עכשיו יש משפחות מוזיקליות. אף אחד לא יודע למה זה טוב. זה לא טוב. רק דמיינו מה עובר על קהל היעד של התכנית הזו. אנשים אומללים שמחכים בחדר מיון למשל. בחורות עדינות שממתינות שמעצב השיער יתפנה. ילדים פלסטינים שמתייבשים באיזה מחסום. כולם לכודים מול ערוץ 24, חייהם נשלטים בידי אנשים אחרים שמניחים את האצבע על השלט. הרי אף אחד לא מוצא את עצמו מול ערוץ 24 מבחירה, כן?

אבל מישהו, בטח טמירה, חשב שריאליטי משפחות מוזיקליות יהיה השוס הגדול הבא. אולי אפילו מהרשות השנייה יתפוס טרמפ ויבקש להעביר את זה לערוץ 2. שיהיה בהצלחה עם זה. ברצינות, שיהיה לגמרי בהצלחה עם זה. ריאליטי משפחות מוזיקלי זה בערך הדבר הכי נורא שיכול לקרות בימינו. כאילו, חוץ משואה.

לכל פיילוט יש שם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מינדי שרדה. וטוב שכך/מערכת וואלה!, צילום מסך

אגב רצח עם, ממש בימים אלה רשתות הטלוויזיה בארה"ב מתחילות את האקציות שלהן לקראת העונה הבאה. יהיה מעניין לראות האם מגמתה של "FOX" (לחדש לעונות נוספות תכנים שלאו דווקא זוכים לנתוני רייטינג נאים) תהיה ייחודית או שמא תתפשט לרשתות אחרות. אם המגמה הזו אכן תתפשט הרי שניתן לראות בה איום ממשי על חשיבות נתוני הצפייה. האם הסדרה שאתם מכורים אליה תחודש? בכלל לא בטוח. יהיה מעניין. מאוד מעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully