וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרדים מאסי: שינויים בלוחות השידורים

1.5.2014 / 15:49

שינויים בלוח המשדרים בעקבות מותו של אסי דיין: משדר מיוחד של התכנית "אנשים", "החיים כשמועה" בהקרנה מרתונית וראיון שערך אהוד מנור עם אסי דיין

בסוף השבוע הקרוב ייערכו שינויים בלוחות השידורים של ערוצי הטלוויזיה השונים בעקבות מותו של אסי דיין. מהזכיינית קשת נמסר כי הערב (חמישי) בשעה 19:00 ישודר משדר מיוחד בתכנית "אנשים" לזכרו של אסי דיין ובו יוקרנו קטעים ממפגש משולש של אסי דיין, ליאור דיין ורות דיין. כמו כן ייערך ראיון נפרד עם קרוליין לנגפורד. בהמשך הערב, ב-00:30 ישודר הריאיון האחרון של אסי דיין עם רוני קובן – במסגרת התכנית "שטרודל" של הטלוויזיה החינוכית. בסוף השבוע תשודר כתבה על דיין בתכנית "הצגה ראשונה" שתשודר בשעה 19:00 במוצ"ש וב-23:15 באותו הערב יוקרן בשידור נוסף הראיון שערכה אילנה דיין עם אסי דיין בתכנית "עובדה".

סיקור מיוחד: אסי דיין 1945-2014

ערוץ 1 ישדר מחר (שישי) בשעה 21:30 את "הוא הלך בשדות", הסרט הראשון בכיכובו של דיין. למחרת (מוצ"ש) בשעה 20:30 תשודר "הילוך חוזר", אהוד מנור ז"ל מארח את אסי דיין החוזר לתחנות בחייו האישיים והאמנותיים.

שלושת פרקי הסדרה "החיים כשמועה" ישודרו הערב בערוץ 8 החל מהשעה 22:00 (שידור נוסף מחר החל מהשעה 21:00). הסדרה תשודר שוב גם בערוץ 10 החל ממוצ"ש הקרוב בשעה 21:00 בשלושת השבועות הקרובים. ב-HOT בידור ישראלי
ישודרו בסופ"ש הסרטים "מבצע יהונתן", "הטוב הרע והלא נורא", "גבעת חלפון אינה עונה", מלך ליום אחד" ו"שלאגר". כמו כן, הערב (חמישי) בשעה 22:00 תשודר מהדורה מיוחדת של "חדשות הבידור".

ב-"HOT VOD" וב-"HOT VOD MOVIES" עלתה קטגוריה חינמית עם מגוון סרטים וסדרות בכיכובו של אסי דיין. ב-"yes VOD" עלתה קטגוריה חינמית גם כן ובה מופיעים בין היתר הסרטים הבאים: "עד סוף הלילה", "גבעת חלפון אינה עונה", "שלאגר", "בנות", "עם ישראל חי", "בחינת בגרות" ו"מאחורי הסורגים".

תכנים לצפייה זמינים גם בוואלה! VOD. בין התכנים: אין שמות על הדלתות, הדברים שמאחורי השמש, חיי אהבה, הסדרה "בנות בראון", פרק מהסדרה "במדינת היהודים" ו"המדריך לכיסוי תחת".

  • עוד באותו נושא:
  • אסי דיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully