וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרובדור המודרני M. Ward בדרך לישראל

7.5.2014 / 14:41

הכינו את האקוסטית, נערו את המפוחית: מת'יו סטיבן וורד, נער הפוסטר של קהילת הטרובדורים (וחצי מהצמד המוזיקלי של זואי דשנל) בדרך להופיע בישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אם הדרך./מערכת וואלה!, צילום מסך

מת'יו סטיבן וורד, המוכר בכינוי M. Ward, יגיע לישראל להופעה אינטימית שתתקיים ב-25 ביוני בתיאטרון גשר ביפו. וורד, מעין טרובדור מודרני, הוא אחד מבכירי הסינגר -סונגרייטרים של דור האלפיים ושותפה של השחקנית והזמרת זואי דשנל לצמד She & Him. מאז יציאת אלבום הבכורה של וורד בשנת 1999, Duet for Guitars #2 הוא הספיק לשחרר שמונה אלבומי סולו ולהפוך למוזיקאי חשוב ומשפיע בתחיית האלט-קאנטרי והפולק של שנות האלפיים.

מבין אלבומיו של וורד, האלבום "Post War" נחשב ליצירתו החשובה ביותר, בה תהה כיצד תחלים ארה"ב מפצעי הלחימה בעיראק. וורד עצמו העיד כי האלבום מושפע רבות ממוזיקה שנוצרה באמריקה בתקופה שלאחר מלחמת העולם השניה. באותה מידה שהאלבום עוסק במלחמות פוליטיות, הוא עוסק במאבקים הפנימיים בנפשו של אדם ובמעגליות הבלתי נסבלת של המלחמה; כל תקופה פוסט-מלחמתית היא גם הקדמה למלחמה הבאה.

זה מה שטרובדורים עושים:

אלבום האולפן האחרון שלו, "A Wasteland Companion" יצא ב2012 וכלל שיתופי פעולה עם ג'ון פאריש, סטיב שלי (סוניק יות') והאווי גלב (ג'יאנט סנד). בנוסף לארבעה אלבומים הוציא במסגרת הצמד שלו עם דשנל, וורד הספיק עד כה לשתף פעולה ולהקליט עם אמנים רבים, ביניהם נורה ג'ונס, קאט פאוור, גרנדדי ודניאל ג'ונסטון. כמו כן, הקים יחד עם קונור אוברסט (חבר בלהקת ברייט אייז) את ההרכב Monsters of Folk, עמם שיחרר אלבום בכורה לקראת סוף העשור הקודם דרך חברת התקליטים ראף טרייד.

על הבאת וורד לישראל אחראית חברת ההפקות נרנג'ה (פיט דוהרטי, הרזידנטס, בריאן ג'וסטון מסקר ועוד) מחיר הכרטיסים להופעה עומד על 139-169 שקלים וניתן לרכוש מהם באתר הרשמי של נרנג'ה.

הולכים להופעה? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • נרנג'ה
  • M.ward

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully