וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג'יה אן מולדראו, דאדלי פרקינס, די.ג'יי רומס והראפר והמפיק הענק Oh No בדרך לישראל

7.5.2014 / 14:44

ג'ורג'יה אן מולדראו, דאדלי פרקינס, די.ג'יי רומס והראפר והמפיק הענק Oh No יגיעו לישראל לתקלט באירוע של הלייבל המקומי "רו טייפס". הו לא? הו כן!

בשורות מלהיבות לחובבי הקפיץ קפוץ: חבורת אושיות מכובדות ומרעישות עושה דרכה לישראל לאירוע שיתקיים ב-22 במאי במועדון הפסאז' בתל אביב: בין היתר תוכלו לראות הופעות חיות של ג'ורג'יה אן מולדראו (יחד עם DJ Romes) והדובדבן שעל הקצפת: לא אחר מאשר המפיק והראפר הו נו (באנגלית זה נראה יותר טוב: Oh No), אחד האמנים המוצלחים מבית הלייבל Stones Throw אשר בלוס אנג'לס.

כל הארבעה הינם חלק עיקרי בסצנת הביטים וההיפ הופ של עיר המלאכים: הו נו הוציא את אלבום הבכורה שלו לפני כעשור ומייד סומן כדור הבא של ההיפ-הופ וכממשיך דרכו של אחיו – מאדליב, אחד המפיקים הכי חשובים ומוערכים בז'אנר. הו נו (או בשמו האמיתי: מייקל ג'קסון. כן) עבד עם שמות כמו דה לה סול, בלאקסטאר (מוס דף וטאליב קוואלי) ואלכמיסט. הוא בנו של הזמר אוטיס ג'קסון ואחיין של הג'אזיסט ג'ון פאדיס.

לצד תקלוט של האחרון, תופיע כאמור ג'ורג'יה אן מולדראו יחד עם בעלה דאדלי פרקינס, מגובים בדי.ג'יי רומס להופעה מלאת פסיכדליה, מוזיקת נשמה ואיך לא – מקצבי היפ הופ. פרקינס היה אחד מהראפרים הראשונים שצמחו בלייבל סטונס ת'רו וגם די.ג'יי רומס מבגיע לפה עם רקורד עשיר, בתור מי שניגן עם מאדליב כבר בהרכב ההיפ-הופ הראשון שלו, אי שם בשנות התשעים.

על הבאתם על האורחים מאמריקה ארצה אמון הלייבל המקומי רו טייפס, ותקליטניו המוכשרים ייקחו גם הם חלק באירוע: בין היתר ינגנו דאבז, כהןביטס (מיכאל כהן, חצי הצמד כהן@מושון), בטרינג טריו, ודי.ג'יי גאלו הצעיר לצד וולטר איינשטיין צפרדע החונך. מחיר הכרטיסים לאירוע עומד על 50 שקלים.

איפה אתם קונים בטריות לבום בוקס שלכם? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully