וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיי פיינגולד לפני חצי הגמר: "גאה לעמוד על הבמה"

8.5.2014 / 10:24

נציגת ישראל לאירוויזיון 2014 תבצע הערב את השיר "Same Heart". על הדרך היא מספרת לוואלה! תרבות על תחושותיה שעות ספורות לפני ההופעה

ההכנות להופעתה של מיי פיינגולד בחצי הגמר השני של אירוויזיון 2014 מגיעות לשיאן ונציגת ישראל לתחרות התפנתה לספר לוואלה! תרבות על תחושותיה. "לאחר שבשבועיים האחרונים שהינו בקופנהגן ועבדנו בשיופים אחרונים מול הצוות הדני, קביעת שוטינג שיתאים להופעה, שינויי תאורה, הפקת לקחים ויישומם, אני מאוד מצפה לעלות על הבמה הערב ולהביא לחיים את כל האנרגיה והעבודה הקשה" אומרת פיינגולד ומוסיפה: "את הבוקר אני מבלה בהכנות סופיות לקראת השידור בערב וכעת אני רק מצפה לעלות שוב לבמה. אין דבר שיכול לשוות לרמת האדרנלין כאשר שומעים את הפתיחה של השיר, הקהל נמצא מאחוריי ומתחיל בהתלהבות האינסופית שמאפיינת את צופי האירוויזיון. ואז המבט הראשון לכיוון הקהל משקף לי את גודל החוויה הן ברמה האישית והן ברמה הלאומית. אני גאה לעמוד על הבמה ולראות את כל דגלי ישראל מתנופפים. נתראה הערב בשידור החי!".

בסוכנויות ההימורים מוזכרת ישראל כמי שעתידה להעפיל לגמר שייערך במוצ"ש. "Same Heart" הוא השיר השני ברשימת השירים אולם תוצאות חצי הגמר יתבררו רק לקראת חצות. חצי הגמר הראשון התנהל ללא תקלות אולם לקראת סיומו זכתה רוסיה לשריקות בוז. אל 20 המדינות אשר יעפילו לשלב הגמר יצטרפו 6 מדינות נוספות: דנמרק המארחת וחמש המדינות הגדולות של התחרות - צרפת, אנגליה, ספרד, גרמניה ואיטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully