וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: מי העז להתעסק עם הפרה הקדושה ביונסה?

8.5.2014 / 10:47

סוף סוף מישהו פותח את הפה על ביונסה, זוכה "אמריקן איידול" נשדד באלימות, וג'וליה רוברטס מקללת כמו מלח שיכור. סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

מי העז להתעסק עם ביונסה?

שכחו מהפלות או מישו, אם יש פרה קדושה בארה"ב שאיש לא יעז לצאת נגדה, זו ביונסה. אהובת הקהל והמבקרים ומי שמובילה את טבלאות ההשמעות עם כל סינגל, הייתה השבוע המוקד של מערכון מדויק ומצחיק של "Saturday Night Live". החבורה, בשיתוף עם אנדרו גארפילד וקיפר סאת'רלנד, צילמו מערכון בו נראה גארפילד נרדף על ידי בולשת חשאית רק כי אמר שהוא לא הכי מטורף על הזמרת. התוצאה משעשעת במיוחד.

קרב קללות בין ג'וליה רוברטס לסאלי פילד בתכנית של ג'ימי קימל

סאלי פילד וג'וליה רוברטס רגילות לתפקידים דרמטיים שלרוב מביאים להן מועמדויות לפרסים יוקרתיים. אז מה הוביל את השתיים להשתתף בקרב קללות סוער אצל ג'ימי קימל? לא ברור. כך או כך, הפרס היה של הצופים שזכו לשמוע את רוברטס המקסימה אומרת "מוצץ זין" ואת פילד המכובדת בקללת "כוס" עסיסית.

איך הלך לחידוש של "24" אצל המבקרים ובטבלאות הרייטינג?

אתרי הבידור רוחשים כבר שבועות סביב חזרתה של הסדרה "24" לעונה נוספת בת 12 פרקים בלבד, והשבוע זה סוף סוף קרה. "24: live another day" עלתה עם פרק פתיחה שהשיג לה נתוני רייטינג מכובדים של 8 מיליון צופים. המבקרים מצד שני, לא מכנים אותה סדרת מופת, אבל חלקם לפחות טוען שהיא מהנה מאוד.

כוכבת הריאליטי שעצבנה את רקדני "רוקדים עם כוכבים"

אבי לי מילר היא מאמנת הרקדניות בתכנית הריאליטי טראש "רקדניות קטנות". היא דורשת מהילדות שלה ביצועים ברמה של אולימפיאדה וגוערת בהן לא פעם לעיני המצלמות ולקול הביקורות. השבוע היא התארחה בתכנית המכובדת "רוקדים עם כוכבים" כשופטת אורחת, והצליחה לעצבן את אחד הרקדנים. מקס חמרובסקי ובת זוגו מריל דיוויס רקדו רומבה, רק כדי לשמוע ממילר לאחר מכן שרגליה של מילר, מחליקה על הקרח בעברה, "הפכפכות" מידי מכל אותן שנים על הקרח.

חמרובסקי לא נשאר חייב, ומאחורי הקלעים אמר לאחר מכן כי "לא ממש אכפת לי ממה שיש לה להגיד" וכי היא "חסרת כבוד".

צרות ב"אמריקן איידול": זוכה העונה ה-10 נשדד באיומים

כבר כמה עונות שמנסים להספיד את "אמריקן איידול" אבל תכנית הכישרונות מסרבת לרדת מהמסך למרות חוסר העניין והרייטינג שהולך וצונח. עכשיו מצטרפות לרצף המזל הרע גם שתי תקריות לא נעימות שקרו למתמודדי התכנית: האחד הוא סקוטי מקרירי, זוכה העונה העשירית, שנפל קורבן לשוד מזוין בביתו. שודדים שפרצו לבית החזיקו את מקרירי וחברים נוספים באיומי אקדח ולקחו כסף מזומן, טלפונים סלולריים ומחשבים ניידים שהיו בדירה. השודדים נעצרו לאחר מספר ימים.

ואם זה לא מספיק, מתמודד העונה ה-13 קיילב ג'ונסון הסתבך עם המעריצים אחרי שכינה אותם "מפגרים" בחשבון הטוויטר שלו, לאחר שהציעו לו שירים לשיר במסגרת התחרות. ג'ונסון, שזעם על כך שהמעריצים בחרו עבורו שיר של אירוסמית' לשיר באחת התכניות שהוא לא אהב, נשאל בריאיון על התנהלותו ברשתות החברתיות ואמר, בין היתר: "אני נותן גישה לחבורה של מפגרים שיכולים לדבר איתי, ואני לא ממש נהנה מזה שמישהו אומר לי איזה שיר אני צריך לשיר". לאחר זעם המעריצים, התנצל ג'ונסון ואמר כי הערותיו היו ילדותיות.

סקוטי מקרירי בגמר "אמריקן איידול 10". imdb
סקוטי מקרירי/imdb

הודעות ה-SMS של כוכבי "משחקי הכס" נחשפות

ממים חדשים שעלו לרשת מיד לאחר שידור הפרק האחרון בסדרה "משחקי הכס" מציגים התכתבויות סמס בין הדמויות. אז מה אמר ג'ון סנואו להודור? הכל כאן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קת'רין הייגל חוזרת לטלוויזיה עם דרמה חדשה ב-NBC

אם גם לכם נמאס לראות את קת'רין הייגל בקומדיות רומנטיות טיפשיות, ואתם מתגעגעים לימי "האנטומיה של גריי", עם הדמעות והדרמה, רשת NBC שמעה את זעקתכם. סדרת דרמה חדשה בכיכובה של הייגל הוזמנה לסדרה ברשת. הסדרה, ""State of Affairs תציג את הייגל בתפקיד יועצת של ה-CIA שמייעצת לנשיא ארה"ב על נושאים ביטחוניים ברחבי העולם.

קת'רין הייגל וכלב. Jason Merritt, GettyImages
קתרין הייגל/GettyImages, Jason Merritt

משחק מחשב חדש (ומוזר!) ל"סיינפלד"

הכל התחיל לפני כשנה. צעיר בשם ג'ייסון ריצ'רדס פתח חשבון טוויטר בשם "סיינפלד 2000" שם דמיין בכל פעם מחדש מה היה קורה אם "סיינפלד" עדיין הייתה משודרת היום. האם איליין הייתה הולכת לדייטים עם בחורים שהיא פגשה און ליין? האם ג'רי היה מעלה תמונות באינסטגרם? אותו ריצ'רדס הוא שעומד מאחורי משחק המחשב המוזר שמבקש מהמשחקים להיכנס לדמויותיהם של קריימר או ג'רי ולהתחרות בזריקת סוכריות מנתה לתוך פצע פתוח של אדם שעובר ניתוח. על הכל מנצח סולן ומפייר וויקנד עזרא קואינג, שעושה גרסה משלו לנעימת הפתיחה של הסדרה. מוזר כבר אמרנו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully