וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוחד: אסי עזר בוחר את הרגעים הגדולים של "האח הגדול"

11.5.2014 / 9:44

רגע לפני שהעונה החדשה של "האח הגדול" יוצאת לדרך, הושבנו את אסי עזר לבחור שישה רגעים שאהב מהתכנית וגם, כמובן, להשיב על כמה שאלות נוקבות

יח"צ - חד פעמי

למרות שזה נראה די קל, לא פשוט לרגש את אסי עזר. ועוד יותר מזה, לא פשוט לגרום לו לבחור את הרגע המרגש ביותר בתולדות "האח הגדול". אז התפשרנו על הרגע האהוב עליו. וגם זה היה קשה. אבל בסוף זה קרה. וכעת, ימים ספורים לפני תחילת העונה השישית של"האח הגדול", אסי עזר בוחר את ששת הרגעים שאהב.

"במקום השישי שלי נמצאת משימת ההתעלמות בעונה הראשונה. מסתובב אדם שמחופש לצפרדע בבית ולדיירים אסור לצחוק. עינב בובליל לא מצליחה להתאפק. אני נקרע מצחוק", מספר עזר.

צחוק צחוק, אבל מי המתמודד הכי בולט או הכי מעניין או הכי יוצא דופן לדעתך בכל העונות?
"בעיניי טהוניה. איזו בחורה, איזו אישיות, איזו אש. כמה רוך וכמה אגרסיביות באישה אחת. היא הזוכה הכי מעניינת והכי שנויה במחלוקת שלנו ובעיניי היא גם הדמות הכי מעניינת שהיתה בבית האח. לצערי, לא הצלחנו לפצח אותה לגמרי... היא עדיין חידה בעיניי. אני חייב להגיד שתוך כדי העונה היה לי מאוד קשה איתה. הצרחות והתקפי הזעם הכעיסו אותי, אבל מצד שני - כדמות ריאליטי - כמות הרבדים שיש בה והיכולת שלה לנהל עם עצמה דיאלוג ריתקה אותי".

"במקום החמישי: הזכייה של שפרה. אני זוכר שסירבתי שיגידו לי באוזניה מי זוכה, רציתי לגלות יחד עם הקהל בבית. מישהו בקהל צעק שהדליפו לו שיוסי בובליל זוכה, משום מה האמנתי לו. יש לי בבית איפשהו צילום שלי עם פה פעור ומבט נדהם כשארז מכריז על שפרה".

אם כבר העונה הראשונה, צפה שוב בכמה דקות מהפרק הראשון שלה. מה אתה חושב?
"קודם כל אני חייב להגיד שארז נראה בול אותו דבר. דבר שני- מה אני לובש? לגבי ההתרגשות- אני מסתכל על האסי הזה של שנת 2008 ותוהה אם הוא הבין אז, לפני 6 שנים, לתוך איזה דבר ענק הוא נכנס. התשובה היא לחלוטין לא. אני זוכר שהתרגשתי בטירוף ושלחלוטין נשענתי על ארז. כל הזמן שאלתי אותו ?מה יקרה אם אני אחטוף בלאק אאוט? והוא ענה לי בחיוך מרגיע ?אתה לא, אבל אם כן נמצא מי שיחליף אותך בשנייה?. אני חושב שרואים אגב שאני מת מהתרגשות, ואני דווקא מחבב את זה. הכיף הגדול הוא שאני עדיין מתרגש ככה ועדיין אתרגש גם בתוכנית הפתיחה של עונה 6. כשאפסיק להתרגש אבריז לארז. נקודה".

"במקום הרביעי - קליפ הבובות מהעונה השלישית. וואו, איך אהבתי את הדבר הזה. צפיתי בקליפ הזה עשרות פעמים. ייאמר לזכותם של הבימאים שלנו וגם של הדיירים שקרעו את התחת, שהם עשו עבודה מבריקה. בסוף העונה רציתי לקנות את הבובה של ליהיא גרינר אבל היא הלכה לתרומה. אחר כך התחננתי שיכינו לי גם בובה כזו, אבל מתברר שכל בובה עולה אלפי שקלים אז התקמצנתי".

"במקום השלישי נמצאת משימת הבית הכפול מהעונה הקודמת. מוטי גלזר - מומחה ללשון עברית בן חמישים פלוס צריך להעמיד פנים שהוא טבעוני בזמן שכל הבית תוקע מולו שניצל. הוא נטרף מזה. נוזל לו ריר בזמן שהוא אוכל רק חסה. אז הבנות מגניבות לו שניצל והוא בולע אותו במהירות באמבטיה מבלי שאף אחד יראה. הצחיק אותי. אני חושב שהאח הגדול במיטבו כשהוא מצליח להצחיק אותנו ולשמחתי זה קורה הרבה במהלך העונה".

היית משנה משהו בליהוק של העונות הקודמות?
"הליהוק של האח הוא משימה לא פשוטה ועובדים בה מאוד קשה מאות אנשים במשך כמעט לשנה, ואני חושב שתמיד אנחנו מצליחים להביא קשת מעניינת של אנשים, אבל ברור שיש נפילות וברור שזה מבאס. נקווה שהעונה הזאת הפצצנו בליהוק כפי שאנחנו מרגישים. יש בליהוק של העונה הנוכחית משהו שמרגיש מאוד מרענן ומאד מזכיר את העונה הראשונה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יהיה מרענן/מערכת וואלה!, צילום מסך

"במקום השני: מכל העונות - העוגה של אמא שלי! האח הגדול לא שינה רק את חייה של טהוניה ושאר הדיירים. הוא גם שינה את החיים שלי, מן הקצה אל הקצה. מפתיע עוד יותר מכך הוא שהאח הגדול שינה לחלוטין גם את החיים של אמא שלי: בעונה הראשונה ארז ואני נכנסנו לבקר את הדיירים לקראת הגמר. אני הגעתי עם עוגה שאמא שלי אפתה. מאז זה הפך למסורת ואמא שלי הפכה למאסטר שפית - המתכונים לעוגות שלה פורסמו במאקו וצברו מאות אלפי כניסות, כולם בשכונה בחולון דורשים ממנה מתכונים, ולאחרונה היא אפילו לקחה את זה צעד קדימה ופתחה עמוד פייסבוק מקצועי, הוא היא מפרסמת מתכונים והגיגים. אתם מוזמנים לעקוב אחריה (יותר נכון- היא דורשת באיומי סכין שתעקבו אחריה).

אגב מקורבים, בימינו, אחרי חמש עונות, אתה כבר לא הסייד קיק של ארז. אתם די מאוזנים. תחושותיך בנושא?
"ארז מעולם לא נתן לי להרגיש כסייד קיק, אבל אני לחלוטין דאגתי להתייחס אליו כאל המבוגר האחראי. לא פעם דאגתי להביך אותו עם בדיחות חסרות טעם, עם משפטים העלולים לגרור תביעת דיבה מצד קולגות למקצוע, עם רמיזות מיניות על הזוגיות הלוהטת בנינו וגם עם מסירת ד?שים: בתכנית השנייה או השלישית של העונה הראשונה מסרתי ?מזל טוב? בשידור לחברתי הטובה כוכי, ארז רצה להרוג אותי, בהפקה רצו לתלות אותי, אבל כוכי היתה מבסוטה".

"ובמקום ראשון: היו המון דיירים שסיפקו רגעים מעולים לאורך העונות (אלין לוי, סער סקלי, לבנה זוהרים, קותי, אביבית, פרידה ועוד...), לאורך שש השנים האחרונות היו גם לא מעט רגעים קשים ומעוררי מחשבה (הריב של טהוניה ורוני מיילי, הריב של גילי ורוני עם לבנה, הפיצוץ בין מחנה אלירז למחנה סער, הבובלילים נגד הפרידמנים, הקרב על התנ?ך עם פרידה ואפילו הריב בין רוני מיילי לארז טל המתוק שלי, שבשיאו ארז קם ועזב את האולפן...) אבל אם התכנסנו כאן כדי לבחור את הרגעים האהובים, אז אין ספק שבעיניי ה?הדחה שלא היתה? של אלירז בעונה 2 - היא הרגע האהוב ביותר. כמה כיף זה לראות מישהו מבואס ושבור מההדחה הלא צפויה שלו, רק כדי לגלות לו 10 דקות אחרי שהוא לא באמת הודח והוא חוזר חזרה. אני זוכר את המבט הנדהם של אלירז כשאנחנו מגלים לו שהוא לא באמת הודח. לדעתי גם ביצענו שם יחד את הסלפי העברי הראשון. רגע לפני שאלירז נכנס חזרה לתוך הבית, ממש על המדרגות, שלפתי את הבלקברי שלי וצילמתי אותנו יחד. יצאה חרא תמונה, אבל בינינו, סלפי זה תמיד קקה.

רגע לפני הסוף - מה או מי הפתיע אותך בתוכנית?
"אותי הכי הפתיע שפעם, תוך כדי שידור, עפתי מכיסא, שנייה לפני יציאה לפרסומות ואף אחד בבית לא שם לב. הייתי בטוח שיסתלבטו עלי בפייסבוק, יקראו אותי בטוויטר, שחברים שלי יגרסו אותי בוואטס-אפ ושאהיה לבדיחה בארוחת השישי המשפחתית... וכלום. אולי חשבו שעשיתי את זה בכוונה? לא יודע... אגב, בעקבות הנפילה שברתי אצבע והוצאתי מביטוח לאומי 5 אחוזי נכות זמניים, אז אני מבסוט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully