וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה: ישראל לא העפילה לגמר אירוויזיון 2014

9.5.2014 / 0:05

בניגוד לכל התחזיות וההערכות, מיי פיינגולד ושירה "Same Heart" לא העפילו לגמר האירוויזיון שייערך במוצ"ש. "עשיתי כמיטב יכולתי", מסרה פיינגולד לאחר פרסום התוצאות

צילום מסך

בתום ערב גדוש בשירי דאנס, בזיקוקין ובקהל נלהב נקבע כי ישראל לא תשתתף בגמר האירוויזיון. הכישלון של מיי פיינגולד ושירה "Same Heart" מסמל את השנה הרביעית ברציפות בה ישראל נכשלת בשלב חצי הגמר. בפעם הקודמת, לפני ארבע שנים כאמור, בה ישראל השתתפה בגמר, הראל סקעת סיים במקום ה-14 עם שירו "מילים".

"ירדתי מהבמה בתחושה שהצלחתי לעשות את שלי, הדרך היתה ארוכה ודרשה המון ממני ומכל הצוות שעבד איתי. כמו בכל תחרות, התוצאות הסופיות אינן בשליטתך ואני מצידי עשיתי כמיטב יכולתי. תודה לכולם על הפרגון והתמיכה, זה לא מובן מאליו", מסרה פיינגולד לכלי התקשורת לאחר שנודעו התוצאות.

רגע מרגש נרשם לאחר סיום הופעתה של קונצ'יטה וורסט, נציגת אוסטריה המזוקנת, שהתמודדה עם קריאות לחרם בשל הופעתה החיצונית. הקהל הריע לביצועה העוצמתי של וורסט שהודתה לקהל בהתרגשות בזמן שעיניה נצצו מדמעות. בנוסף לאוסטריה, העפילו לשלב הגמר המדינות הבאות: שוויץ, סלובניה, פולין, רומניה, נורבגיה, יוון, מלטה, בלארוס, ופינלנד.

מחצי הגמר הראשון העפילו מונטנגרו, הונגריה, רוסיה, ארמניה, אזרבייג'ן, סן מרינו, אוקראינה, שבדיה, הולנד ואיסלנד. אל 20 המדינות אשר העפילו לשלב הגמר יצטרפו 6 מדינות נוספות: דנמרק המארחת וחמש המדינות הגדולות של התחרות - צרפת, אנגליה, ספרד, גרמניה ואיטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully