וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה למעריצים: "קומיוניטי" בוטלה

9.5.2014 / 23:28

רשת NBC הודיעה כי הקומדיה האמריקנית האהודה, למרבה האכזבה, לא תחזור לעונה שישית. כך נגוז גם, נכון לעכשיו, חלום הסרט המצופה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קומיוניטי, הסוף/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת NBC הודיעה שהסדרה הוותיקה "קומיוניטי" בוטלה באופן רשמי. הדבר הותיר צופים רבים ונלהבים, שחיכו לעונה השישית ואף לסרט אפשרי, מאוכזבים. זאת כמובן לא בשורה מפתיעה במיוחד; בשנים האחרונות "קומיוניטי" התאמצה להשאיר את הראש מעל המים מבלי לטבוע, ו-NBC אפשרה לה להמשיך להתקיים על אף נתוני הרייטינג הבעייתים. כעת, כאמור, הגיע הקץ.

הקומדיה האמריקאית מעולם לא הצליחה לחדור אל המיינסטרים, ונשארה בחירתו של קהל מאוד מסוים. עתידה, שעמד בסימן שאלה מספר פעמים בעבר, לא היה בהיר לחלוטין. עם זאת, בחודשים האחרונים דובר על כך שהרשת תחדש את "קומיוניטי" לעונה שישית ואולי אף תגשים את חלומם של מעריצים רבים ותפיק סרט. רעיון סרט ההמשך ל"קומיוניטי" נולד כבדיחה של אחת הדמויות שהתייחסה לסדרה כושלת אחרת של NBC. הבדיחה "שש עונות וסרט" תפסה תאוצה בקרב מעריצי הסדרה, שימשה אותם במסגרת מאבקם השנתי לחידושה, ולאחרונה גם הפכה למציאות אפשרית על פי גורמים בהוליווד.

"קומיוניטי" היא קומדיית מצבים אמריקאית שנוצרה על ידי דן הרמון ושודרה לראשונה בשנת 2009. הסדרה עוקבת אחר קבוצה של תלמידים בקולג' קהילתי בגרינדייל, קולורדו. ב-10 במאי 2013 חודשה הסדרה לעונתה החמישית והאחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully