וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמן סיני צילם את עצמו מסיר מגופו צלע ללא הרדמה וענד אותה כשרשרת

11.5.2014 / 17:37

אמן המיצג הסיני הי יונצ'אנג צילם את עצמו מסיר מגופו את אחת מצלעותיו ללא הרדמה ועונד אותה כשרשרת. העבודה נועדה להדגיש את "המתח שבין הפרט למדינה"

רבים מאמינים שיצירת אמנות גדולה צריכה לנבוע מתוך כאב, אבל יש מי שהולך עם העקרון הזה רחוק יותר: אמן המיצג הסיני הבולט הי יונצ'אנג צילם את עצמו מסיר מגופו את אחת מצלעותיו ללא הרדמה ועונד אותה כשרשרת.

יצירתו 'One-Meter Democracy' כללה חיתוך עמוק של גופו לכל אורך פלג גופו העליון, בגודל של לא פחות ממטר מהצוואר ועד לירך, זאת כדי להסיר את הצלע. הוא עולל זאת לעצמו מבלי לקחת שום חומר הרדמה, ותוך שהכל מתועד בצילום. עם זאת, על התהליך פיקח רופא, כך נטען.

האמן הסיני הי יונצ'אנג שהסיר את צלעותיו ללא הרדמה ועד אותם כשרשרת. יוטיוב, צילום מסך
רוב האנשים הצביעו בעד שיבצע את הסרת הצלע. הי יונצ'אנג/צילום מסך, יוטיוב

לפני שהי יונצ'אנג, יליד 1967, נקט בצעד הקיצוני הזה, 25 אנשים הצביעו אם לדעתם הוא צריך לעשות את זה או לא. התוצאות היו: 12 מצביעים בעד שיעבור את התהליך הזה, 10 מצביעים נגד, ושלושה נמנעים. העבודה נועדה להדגיש את "המתח שבין הפרט למדינה" בסין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
האמן הסיני הי יונצ'אנג שהסיר את צלעותיו ללא הרדמה ועד אותם כשרשרת. יוטיוב, צילום מסך
מה תרצו לאכול? הי יונצ'אנג/צילום מסך, יוטיוב

הי יונצ'אנג ידוע כמי שיוצר מיצגים שנועדו לבדוק את הכוח ואת הסיבולת שלו. באחת מעבודותיו הקודמות יצק על גופו בטון ושהה במצב זה במשך 24 שעות.

"אני מרגיש שסין היא חברה מורכבת מאוד", אמר הי יונצ'אנג, "חשוב להשתמש בגוף שלך ובשכל שלך כדי שתוכל לעצור ולהתמודד עם המציאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully