וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: המריבה הטלוויזיונית גלשה אל החיים האמיתיים

13.5.2014 / 7:37

תוכנית העימותים של מורי פוביץ' קיבלה תפנית אלימה, "משחקי הכס" מנתקים אתכם מהטלוויזיה, ותנועת הצופים האמריקנית מצילה עיתונאית פצועה: סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקנית

לפני השידור באולפן: בני הזוג נעצרו על עבירות אלימות

לפעמים המציאות טובה יותר מכל ריאליטי: בני הזוג ג'ון קולי ושאנטי מקגי-בראון, תושבי שיקאגו, היו אמורים להופיע השבוע בתכנית האירוח של מורי פוביץ', "The Maury Show" (תחשבו ג'רי ספרינגר, רק עדיין באוויר). אלא שהעניינים קצת הסתבכו: השניים היו אמורים להיות אורחיו של פוביץ' בתכנית, כאשר קולי אמור היה לעבור בדיקת פוליגרף בשידור חי. אלא שערב לפני הצילומים, גילתה מקגי-בראון את הסוד שככל הנראה אמור היה להיחשף בבדיקת הפוליגרף – קולי מנהל רומן עם אימא שלה! הסיבה לבלאגן היתה ככל הנראה בלבול של צוות ההפקה, שאמור היה לשים את השניים בחדרי מלון נפרדים.

לאחר הגילוי, השליכה מקגי-בראון הזועמת אגרטל לעבר ראשו של קולי, והמהומה שגרמו השניים במלון הובילה למעצרם.

שעות של הנאה: שחקו "נחש מי?" עם דמויות "משחקי הכס"

זוכרים את שנות ה-90? העשור ההוא שבו משחקי הקופסה עדיין החליפו מידי פעם את הבהייה במסך המחשב? אז עכשיו תוכלו להתרפק על גלי הנוסטלגיה עם משחק "נחש מי?" עדכני שיצר עבורכם אתר "וולצ'ר". מדוע עדכני? במקום דמויות אלמוניות, תשחקו עם דמויות הסדרה "משחקי הכס". כל מה שצריך לעשות זה להדפיס את הדף המצורף בלינק, לגזור ולמצוא פרטנר למשחק. שעות של הנאה נמצאות בלינק הזה.

טריילר לפרק האחרון בסדרה:

חניכי תנועת הצופים הצילו את העיתונאית הוותיקה

העיתונאית אן קורי חבה תודה גדולה לחניכי תנועת הצופים: באפריל האחרון, יצאה העיתונאית זוכת פרס האמי של רשת NBC לטייל בשמורת טבע ליד ניו יורק, ובמהלך הטיול, נפלה ושברה את הקרסול. לשמחתה הרבה, חבורה של חניכי תנועת הצופים האמריקנית, טיילה בדיוק באותו הזמן באזור. הם פגשו אותה על השביל, והציעו את עזרתם, אולם קורי אמרה להם להמשיך בדרכם. החניכים לא אמרו נואש, חבשו את רגלה השבורה, הכינו אלונקה מחתיכת בד ומקלות שמצאו במקום והורידו אותה בזהירות מההר והישר לבית החולים הקרוב. קורי שלחה לקבוצה מכתב תודה, וכשפורסם הסיפור גם צייצה בטוויטר: "אם תשברו רגל על הר, אני מקווה שקבוצת הצופים 368 תמצא אתכם. כמה אני שמחה שהם מצאו אותי".

עוד מהלומה שאן קארי קיבלה כשפוטרה מתוכניתה:

ריאליטי חדש: סטודנטים חנונים מקימים מבשלת בירה

השחקן מארק וולברג עומד מאחורי תכנית ריאליטי חדשה שהוזמנה לאחרונה על ידי ערוץ "A&E": מדובר בתכנית ריאליטי שתעקוב אחר ארבעה סטודנטים שסיימו את לימודיהם ב-MIT, ומנסים כעת להקים בעצמם מבשלת בירה קטנה, תוך שימוש בכל חסכונותיהם. את התכנית, שעונה לשם המשעשע "The Big Brew Theory", יפיק וולברג בעצמו.

מארק וולברג. GettyImages
מארק וולברג/GettyImages

הסרטון שמוכיח שלברברה וולטרס יש הומור עצמי

העיתונאית הוותיקה ברברה וולטרס הודיעה לאחרונה על פרישתה מהמסך, ולרגל המאורע המרגש החליטו בתכנית המערכונים "Saturday Night Live" לעשות לה מחווה קטנה: במהלך 39 שנותיה, הייתה וולטרס ההשראה לחיקויים משעשעים של חברי הקאסט השונים, שצחקו על חיתוך הדיבור שלה ועל יכולותיה לחלץ תשובות ממרואייניה. השבוע, הגיעה וולטרס האמתית להתארח בתכנית, וידעה גם לצחוק קצת על עצמה.

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully