וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנה דל ריי בישראל – כל הפרטים

13.5.2014 / 12:53

הופעתה של לנה דל ריי תתקיים ב-20 באוגוסט, בגני התערוכה, כך נמסר במסיבת העיתונאים הרשמית שערכה ההפקה. כמה יעלו הכרטיסים ומתי תיפתח המכירה? כל הפרטים בפנים

זה רשמי: במסיבת עיתונאים שערכו היום (ג') אודי אפלבוים ורונן מיילי, נציגי חברת Concerto ומפיקי המופע בישראל, נאמר כי הופעתה המדוברת של לנה דל ריי בישראל תיערך ב- 20 באוגוסט, בגני התערוכה בתל אביב. מכירת הכרטיסים תיפתח ב-14/5 (מחר) בשעה 8:00. מחירי הכרטיסים למופע, כך נמסר, יעמדו על 400 שקלים לכרטיס כניסה רגיל, ו-1000 שקלים למתחם ה-VIP .

דל ריי היא זמרת ויוצרת אמריקאית שפרצה לתודעה בשנת 2011, עם יציאת הסינגל "Video Games" שזיכה אותה בפרס "הדבר הגדול הבא" בקיו אווארדס ו"השיר העכשווי הטוב ביותר" ב-Ivor Novello ב-2012. באותו הזמן דל ריי חתמה על עסקה משותפת עם Interscope Records ו-Polydor על מנת לקדם את אלבום האולפן השני שלה "Born To Die", שזכה להצלחה ענקית. בימים אלו דל ריי עובדת על האלבום "Ultraviolence", בהפקתו של דן אורבך מהבלאק קיז.

בהגעתה, דל ריי מתווספת לרשימת אמנים גדושה במיוחד, שצפויה לנחות בישראל בתקופה הקרובה, ובה ניתן למנות את הרולינג סטונס, ג'סטין טימברלייק, בקסטריט בויז, ניל יאנג, הפיקסיז, סאונדגארדן, מ.וורד ואחרים.

רכישת כרטיסים למופע של לנה דל ריי דרך חברת הכרטיסים "לאן" *8780

מתכננים לרכוש כרטיסים למופע של דל ריי? כתבו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully