וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלהק "האח הגדול": "אני לא יודע מי יהיה המנצח"

14.5.2014 / 0:10

אילו מתמודדים חיפשו מלהקי "האח הגדול" לקראת העונה החדשה? מה הם חושבים על ליהוק גימיקים? צחי אליהו, ממלהקי תכנית הריאליטי המצליחה, משיב על השאלות הקשות

באדיבות קשת ואנדמול ישראל

ימים ספורים לפני השקת העונה החדשה של "האח הגדול", צחי אליהו מתקשה להירדם. "אני שובר את הראש בלילה בשבועיים האחרונים", מגלה המלהק האחראי (לצד המלהקת הראשית שלי כהן) של "האח הגדול" כשהוא נשאל שאלה פשוטה - מי יהיה המנצח של העונה החדשה. "אני מנסה לפצח את זה בלילות ואני ממש לא מצליח. כולם אנשים מאוד מורכבים. לפעמים המורכב הוא הפשוט ולפעמים הפשוט הוא המורכב. חיפשנו אנשים עם הרבה עולמות תוכן. הרבה שכבות. הרבה דברים מעבר לנראות הראשונית, למקום, להשכלה ולעיסוק היומיומי. חיפשנו הכל ולכן אני לא יודע מי המנצח".

אבל כל המתמודדים יודעים איך לנצח לא? מה היה האתגר הגדול בליהוק העונה?
"זה לא הדור הראשון של האח ושל הישרדות. אנשים הגיעו מודעים למצב וחשבו שהם יודעים מה הם צריכים לעשות. הם מגיעים עשויים. יש כאלה שחושבים שצריך לצעוק כדי למצוא חן בעיני הצופים. הם לא מאמינים שברגע שאדם יהיה נאמן לעצמו, זה מה שיעבוד. בעיקר באח הגדול. האתגר היה למצוא גם אנשים אותנטיים ונאמנים לעצמם וגם אנשים מעניינים. מעונה לעונה סף הריגוש עולה. הצופה הרי ראה את הערביה, הגיי, הלסבית, הדתי".

וגם את האצן קטוע הרגליים. יש ציניות כשניגשים לליהוק גימיקים?
"אין ציניות בתהליך הליהוק. גם לא כלפי מה שאתה מכנה 'גימיקים'. הם לא גימיקים. צוות המלהקים יוצא לשטח ועובד. אין גרם אחד של ציניות. גם אם קמים בבוקר ומרגישים צורך בציניות, אין ציניות. אלעד צפני, לצורך העניין, לא היה רק גמד. לבנה לא היתה סתם לסבית. היא היתה לסבית מאוד מיוחדת. היא היתה שונה במראה שלה, במורכבות הרגשית, בחיבור לאבא שלה ולאלוהים".

עיני מדינה שלמה, פחות או יותר, יהיו נשואות לעבר נווה אילן. רק פעם אחת בשנה מתמלא האקווריום האנושי וכולם, אבל כולם, רוצים לדעת מי יהיו האנשים שיהפכו לשומרי המסך האנושיים. הצלחת "האח הגדול" תלויה בליהוק. פנייה אחת לא נכונה והכל יכול ללכת לעזאזל.
תהליך הליהוק הוא בעצם פאזל. היכן התחלתם?
"לא יוצאים לדרך עם רשימת מכולת. יוצאים לדרך ואז מגלים בקציר הראשון את מי אנחנו מביאים, מי יהיו דמויות המפתח וסביבן מתחילים להבין את הסיפור. בעונה השלישית היה ברור שזו הולכת להיות עונה נשית. דנה רון מול פרידה הכט למשל. אבל ידענו שיהיה דגש נשי. בתהליך הליהוק אתה מבין מה תהיה התמה של העונה הזו. יש דברים שמוצאים רק בחודש האחרון".

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully