וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר דמיס רוסוס ביטל את הופעתו בארץ "מסיבות רפואיות בלתי צפויות"

14.5.2014 / 13:20

בוטלה הופעתו של הזמר דמיס רוסוס שנקבעה ל-2 ביוני בהיכל התרבות בתל אביב "מסיבות רפואיות בלתי צפויות". נמסר כי בתוך 7 ימים כל רוכשי הכרטיסים יקבלו את כספם במלואו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גודביי, מיי לאב, גודביי. דמיס רוסוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

הזמר דמיס רוסוס ביטל את הופעתו בארץ, שאמורה היתה להתקיים ב-2 ביוני בהיכל התרבות בתל אביב, מההפקה נמסר כי הסיבה לכך היא "סיבות רפואיות בלתי צפויות".

"הבוקר התקבלה הודעה במשרדי ההפקה מצוותו של דמיס רוסוס, בה נאמר שעקב סיבות רפואיות בלתי צפויות, לא יוכל דמיס רוסוס להגיע למופע שנקבע", נמסר ממשרד יחסי הציבור של המופע, "האכזבה היא גדולה כיוון שדמיס רוסוס הוא אחד הזמרים האהובים בישראל משנות ה70 ועד היום, הציפייה למופע היתה גדולה וכל הכרטיסים למופע אזלו".

ממשרד הכרטיסים פשבר נמסר כי תוך שבעה ימי עסקים יקבלו כל הרוכשים את כספם במלואו". חברת פדי גרופ הוסיפה: "זאת אכזבה גדולה לנו ולקהל ואנחנו מאחלים החלמה מהירה ורפואה שלמה לדמיס היקר".

רוסוס, הנושק לגיל 68, היה חבר בלהקת "בנה של אפרודיטה" ששילבה רוק מתקדם ורוק פסיכדלי ופעלה מסוף שנות השישים לתחילת שנות השבעים. לאחר פירוקה פנה לקריירת סולו ועבר למוזיקה מיינסטרימית יותר והיה חתום על מספר להיטים, בהם "גודביי, מיי לאב, גודביי". שיריו זכו להצלחה בישראל, בה גם הופיע בעבר. שירו “Tales of the Future” נכלל בפסקול הסרט "בלייד ראנר". בשנות השמונים הקריירה שלו החלה לדעוך, משקלו התעצם עד כדי 147 קילו והוא סבל מבעיות בריאותיות שונות ומדיכאון. ביוני 1985 הוא היה אחד מהנוסעים שנחטפו במהלך חטיפת טיסה 847 של TWA, וממשלת יוון שחררה את המחבל עלי עטוה תמורתו ותמורת 7 נוסעים יוונים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully