וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורט וייל בדרך לישראל

15.5.2014 / 15:09

קורט וייל, הגיטריסט הפורה ומחייה סצנת הפולק האמריקנית של השנים האחרונות, בדרך לישראל להופעה אחת שתתקיים בקיץ הקרוב בתל אביב

המוזיקאי קורט וייל יגיע לראשונה לישראל, להופעה שתתקיים ב-12 באוגוסט במועדון הבארבי בתל אביב. וייל, גיטריסט פורה שהחייה את סצינת הפולק האמריקאי בשנים האחרונות, הוציא את אלבום הבכורה שלו בשנת 2008 ומאז שחרר לעולם עשרה ריליסים, מחציתם אלבומים באורך מלא. הוא לקח חלק באלבום הבכורה המוצלח של הרכב האינדי The War on Drugs ולאחר התמקד בקריירת הסולו שלו.

היוצר יליד פילדלפיה, גדל לצד תשעה אחים והוציא בשנה שעברה את האלבום האחרון שלו שזכה לשם "Wakin On A Pretty Daze". האלבום הציג תמהיל בין השפעות האמריקנה, גישתו החולמנית-אווירתית של וייל ותאוות הגיטרה החשמלית. מעריציו האדוקים ומגזיני המוזיקה מסביב לעולם מיהרו להכתיר אותו בתור אחד היורשים של של ניל יאנג, מייקל צ'אפמן (לשיריו וייל הקליט מספר קאברים בעבר) ות'רסטון מור (וייל הופיע עמו לא מעט בשנים האחרונות).

וייל הוא מינימליסט מטבעו וגישתו המוזיקלית מאופיינת בין היתר בשירים חזקים שבוראים עולם שלם מתוך אקורד בודד, ועם זאת נותרים צנועים ומדיטביים. השימוש הרב בקצב רפפטיבי מאפשר לוייל התפתחות מוזיקלית דרך ניואנסים ומחוות קטנות בהפקה המוזיקלית ובנגינה.

על הבאתו של לישראל אמונה חברת ההפקות העצמאית נרנג'ה שחוגגת 5 שנים, ואחראית גם על ההופעות הקרובות של מ.וורד (25.6) והבריאן ג'ונסטאון מסקר (15.7). מחיר הכרטיסים להופעה של וייל עומד על 169 שקלים במכירה מוקדמת וניתן לרכוש מהם כאן.

חולים על וייל? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully