וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתמודדת "לרדת בגדול": מי רוצה לראות שמנים מתמזמזים?

15.5.2014 / 18:34

מתמודדת בגרסה האמריקנית של הריאליטי "לרדת בגדול" מאשימה: ההפקה לא אפשרה לנו להציג מערכות יחסים מול המצלמה כל עוד אנחנו שמנים

רייצ'ל פרדריקסון מ"לרדת בגדול". NBC, צילום מסך
הפתעה! ההפקה מנצלת אתכן/צילום מסך, NBC

חדשות מפתיעות: הפקות של תכניות ריאליטי מתעמרות במתמודדים שמשתתפים בהן. הפעם, מתמודדת בגרסה האמריקנית של הריאליטי "לרדת בגדול", קאי היבארד, חשפה בריאיון למגזין "Cracked" איך מתייחסת ההפקה לכוכבי הליהוק שלה כשהמצלמות כבות וסיפרה פרטים מביכים שהפעם לא יישארו על רצפת חדר העריכה.

לדבריה של היבארד, במהלך התכנית נרקמו לא מעט קשרים רומנטיים בין האנשים שהשתתפו בה, אך מפיקי "לרדת בגדול" לא הסכימו להראות על המסך גילויי אהבה בין בני זוג כל עוד הם לא הורידו מספיק במשקל. "הם לא נתנו למערכות היחסים שלנו לפרוח באמת עד שלא היינו מספיק רזים בשביל הקהל הרדוד שלהם, שחושב שאהבה זה משהו שמודפס על טרנינג וורוד של בחורות יפות", אמרה היבארד.

עוד הבהירה היבארד כי הסיבה לכך שגילויי החיבה של הזוגות בתכנית לא נראו על המסך עד לשלב מאוחר יחסית של העונה – לא נעוצה בכך שהזוגות עצמם התביישו להראות אהבה בפומבי. זו כאמור היתה החלטה של ההפקה.

"אנשים בעלי משקל עודף אוהבים מערכות יחסים שכוללות רגשות ויחסי מין בדיוק כמו כל אחד אחר", אמרה היבארד. "אבל הצלם לא טרח לצלם רומן אמיתי בהתהוות כי הוא ידע שזה לא ייכנס בעריכה, כי הרי מי רוצה לראות שני אנשים שמנים מתמזמזים?".

אוהבים לראות שמנים מתמזמזים? כל הכבוד!!! ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully