וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמוסוני לילה 150514

אביעד "צפניה" קדרון

15.5.2014 / 22:57

אורטל בן דיין חוששת מברית אשכנזית, מיקיאגי לא חושק באסי עזר ויאיר מגדל הבקר מטפח שנאה כלפי טל. צפניה מסכם את אירועי הערב בבית "האח הגדול"

22:00

טוהר הדם

אורטל בן דיין (להלן: אב"ד) וטל מדברות בפינת העישון. אב"ד אומרת שבהפקה השנה החליטו ללהק אנשים מתחומי עיסוק שונים ולכן ליהקו כמה פאשניסטות אבל שלה אין בעיה כי היא מפרגנת למתחרים והנה, היא קנתה וילונות לאמבטיה בכל מיני טמבוריות והיא לובשת אותם בכל הזדמנות. טל אומרת שיאיר מנסה להרגיז אותה בכוונה ועכשיו, אחרי שניצח במשימה (המזויפת, כן?) היא יודעת שהוא יתאם הדחות עם אלדד. "נו, זה גם שני גברים אשכנזים", מטעימה אב"ד. האם יש בחורה מרוקאית יותר מתישה ממנה? טל מפחדת שהיא תודח אך, אב"ד אומרת שכל הטבעונים בארץ יתמכו בה. "את לא מכירה את הטבעונים בארץ. אנחנו קהילה קטנה", חוששת טל. בטח קהילה קטנה, מדי יום נגרסים אלפי אפרוחים. שתיהן מסכימות שאו שהן יעופו על ההתחלה או ינצחו ואז מנסות להבין מתי יש מועמדויות להדחה. "הם די עושים מה שהם רוצים. זה לא פורמט קבוע. הם בכל פעם משנים את זה", מסכמת אב"ד. בסוף הן מחליטות ששתיהן יועמדו להדחה וזהו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה יהיה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

המעי הגדול

בחוץ, בפינת העישון יושבים כל מיני אנשים. הם מדברים על אסי עזר. "הוא מותק אבל הכי לא הטעם שלי. אני אוהב מבוגרים", אומר מיקיאגי שכבר מזמן מסתכל על גיל ארבעים מאחור. אלדד רוצה לשדך לו מישהו. "תן לי לחשוב על מישהו שאני מכיר", הוא מתחנן. בכל זאת, הוא יוצא למסיבות גייז ומעלה תמונות של הישבן שלו לפייסבוק. הוא בטח מכיר מישהו. אורטל האתיופית מתלבטת אם לאכול כריך. היא מתגלגלת לעבר המטבח. נו, זו היתה התלבטות קצרה.

בפינת האוכל, קארין המודחת הראשונה ואלעד הנסיך מדברים על צום. אורטל האתיופית והסלט מגיעים לשולחן. מרחוק זה נראה יותר כמו פסטה אבל היי, אולי זה סלט פסטה. צחי הסבל מספר על בחור שלא שתה מים במשך שבוע. קארין המודחת הראשונה מנשנשת אספרגוס. למען השם, מה יש במזווה שלהם. כמו שאתם שמים לב, הדיון מרתק. המצלמה חותכת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דפאק?/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערבי טוב

חוזרים לפינת העישון בחוץ. אנה, יאיר ודנית מדברים על בני הזוג של הדיירים. אנה אומרת שטל נשואה עם ילדים. "וואו, מישהו בחר בה", פולט יאיר. אני ממש מקווה שהוא יישאר לאורך כל העונה ולא יעזוב ביום רביעי הבא. משהו אומר לי שהוא באמת לא סובל את טל. מעניין למה.

בבית יש כמה דיונים שמתנהלים במקביל. מתברר שמישהו אמר שצריך לעשות טרנספר לערבים. מעניין מי זה באמת. אי אפשר להבין מי זה כי אלעד וקארין מדברים על גלגול נשמות. למי אכפת מגלגול נשמות בואו נחזור לדבר על ערבים. טוב, גלגול נשמות איט איז. הבמאי מתעקש לצנזר את הדיון על הערבים המגורשים. אלעד מספר שהוא בטוח שבגלגול הבא הוא יהיה אדמה, מה שזה לא יהיה ומיקיאגי מודיע לחבריו שהוא כל הזמן רואה רוחות רפאים. את רוחות הרפאים של הקריירה שלו אולי.

לילה טוב!

לא עוזבים את ערוץ 26? ספרו לנו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully