וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול" - עונה 6, פרק 2: האח עם ההפרשות

אביעד "צפניה" קדרון

18.5.2014 / 0:10

הפקת "האח הגדול" מזייפת עלילה כדי לקדם אג'נדה, טל הטבעונית חושפת את משפטי הפיק-אפ של הטבעונים ואלעד הוא לא פאקבל. צפניה על "האח הגדול"

כי טבעונים לא מטקבקים על "האח הגדול", הם פשוט שופכים דם על המחסום בנווה אילן.

01. כן, רק צפניה כאן. רחלי עסוקה בשמירת שבת או משהו דתי אחר שקשור בהקרבת ילדים נוצרים. אני יודע, השבת כבר יצאה מזמן, זה לא תירוץ אבל כמו שיאיר אומר, אני חובש כובע למרות שאני לא מאמין. רחלי רצתה לחגוג במוצ"ש ואני נאלצתי לחתוך ממסיבה של קולגה לשעבר. הכל כדי לצפות ב"האח הגדול". העיקר שמדברים על סבל של עגלים בני חודשיים ולא על הסבל שלי.

02. הסיפור המרכזי של "האח", בשלב הזה לפחות, הוא כמובן העימות בין טל הטבעונית ויאיר מגדל הבקר שהוא בכלל לא מגדל בקר. מצד אחד, טל היא אחד האנשים המתישים בבית. למען השם, היא הכינה פלפל "ממולא בבריא ומוסרי וצודק". מצד שני, לא חוכמה להפיל עליה שחקן. רוצה לומר, ואולי לאנשים בישראל אין בכלל בעיה עם טבעונים. שיעשו מה שהם רוצים עם זרעוני הפפאיה שלהם בחדר השינה. ישראלים מקבלים את כולם. הנה, בהפקת "האח הגדול" אפילו לא מצאו קרניבור אחד שווה. היו צריכים להביא שחקן. מרוב רצון לקדם אג'נדה ועלילה, "האח הגדול" החליט לזייף אחת. הא לכם אפרוחים.

03. מצד שלישי, טל לגמרי הביאה את זה על עצמה. רבע שעה לתוך העונה והיא כבר לוקחת את מגדל הבקר לשיחה אינטימית. במקום בו הומואים שואלים אק/פס, טל הטבעונית שואלת "מה, זה חוות פיטום?". אם לא מדובר בחוות פיטום, טל עוברת הלאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא פאקבל/מערכת וואלה!, צילום מסך

04. אם כבר נגענו בסקס. אני מוכרח להודות שהתרשמתי לטובה משיחת הפאקבל של דנית וקארין. מיהו הגבר הכי שווה (להלן: fuckable) בבית? ובכן, משום מה, שתיהן לא ספרו את יאיר מגדל הבקר אבל נניח לזה כרגע. יורם זק וחבריו בהפקה לא יכולים לשדר שיחת פאקבל ואז לבקש מהדיירים להתנהג בהתאם. אם שיחת פאקבל היא התנהגות בהתאם, מהי התנהגות לא בהתאם?

05. אחד הפאקבלס היה אלדד המתנחל, סורי לא קונה את סלנג ההתיישבות. ידעתי שלא אוהב את אלדד כי הוא, בכל זאת, מתנחל, אבל יותר ממתנחל, אלדד גרם לי לסמפט קלות את אב"ד ורק על זה הוא ראוי לזכות לכמה עשרות מילים, פאקבל או לא. נאום ה"פלסטינים הם בדואים" שלו היה אחד הדברים המופרכים שאי פעם הגיעו לנווה אילן ואנשי ההפקה יודעים מהו דבר מופרך. למה אלדד היה צריך להפוך את אב"ד לדמות שזוכה לסימפטיה? כלום הוא לא זוכר את מה שקרה בעמונה?

06. ועדיין, התקף סימפטיה קטן אחד בצד, אב"ד לא ידעה מהם ראשי התיבות של בל"ד. חה.

07. אז הקטע שלצחי יש את הקול של קותי סבג, רק אותי זה מקריפ?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כן פאקבל?/מערכת וואלה!, צילום מסך

08. כצפוי, מישהו בקשת הרים קול צעקה על פליטת "כמו קניון" של צחי ורבע השעה הראשונה של התכנית הוקדשה לשטף מחמאות שהגיעו מהדיירים. "וואו, איזה בית יפה" רדף "וואי, איזה עיצוב מדהים" שהגיע אחרי "וואו, מדהים כאן". כן, זה עבד. כבר ברגעים אלה אני מעצב את הדירה שאני שוכר כקוביה. הרי זה מה שכולנו רוצים, לחיות במקום שנראה כמו בית "האח הגדול".

09. מינוס הרוחניק שקופץ על כל הספות ורוקד ברקע. גבר, אתה לא פאקבל.

10. זהו, טקסט ראשון בלי רחלי. הלוואי והוא לא יהיה אחרון. היי, העיקר שיום רביעי שלי יהיה פנוי. הו, על מי אני עובד. בטח אראה "האח הגדול" ואצביע באפליקציה למרטין. אלוהים אדירים, גם אני לא פאקבל.

ביום רביעי תהיה כאן רחלי, ותנסה לפענח את התעלומה: למה טל כל כך מעצבנת?

ומה אתם חשבתם על הפרק השני של "האח הגדול"? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully