וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרולינג סטונס בישראל - רוצים לזכות בכרטיסים?

20.5.2014 / 10:00

בקרוב כולנו נזוז כמו ג'אגר, אך רגע לפני שמיק וחבריו ינחתו לראשונה בישראל - וואלה! תרבות מאפשרת לכם לזכות בכרטיסים למופע הגדול. היכנסו, בחרו את השירים האהובים ואולי תזכו

הרולינג סטונס בלונדון, יולי 2013. GettyImages
בדרך לישראל. הרולינס סטטונס/GettyImages

ב-4 ביוני 2014 זה יקרה לראשונה, להקת הרולינג סטונס הענקית תופיע בפארק הירקון בתל אביב. כעת, רגע לפני שמיק ג'אגר, קית' ריצ'רדס, צ'ארלי ווטס ורון ווד ינחתו בישראל, וואלה! תרבות נותנת לכם את ההזדמנות לזכות בכרטיס זוגי לגולדן רינג או למתחם הדשא. לחצו כאן, מתוך הרשימה בחרו את השירים האהובים ביותר של הסטונס, ואולי תהפכו לחברי פייסבוק ברי מזל.

שוקי וייס, שאחראי להפקת המופע, אמר על האירוע הגדול: "זו הפעם הראשונה ב- 35 שנותיי במקצוע שאין מילים לתאר את גודלו של אירוע שכזה בישראל. זו בפירוש היסטוריה. זכות גדולה להביא את הרולינג סטונס לישראל, זכות למדינה, לאזרחים ובעיקר למעריצי הלהקה שחיכו לרגע הזה".

חברי הלהקה, שבתקופה האחרונה נמצאו תחת לחצים פרו-פלסטינים לביטול המופע אך לא נכנעו להם, אישרו לפני זמן מה כי רמי פורטיס יהיה האמן שיחמם את הופעתם בארץ. פורטיס, אמר בתגובה לבחירה המשמחת: "אין לי מילים, להגיד שזה מרגש מאוד זה אנדרסטייטמנט. אני משחק אותה קול אבל רועד ומשקשק לי. אני כמעט בן גילם, והלהקה הזאת מלווה אותי כל החיים ועד היום – אין ספק שהם פסקול ומקור השראה ענק בשבילי. אם פעם היו אומרים לי שאני אנגן לפניהם זה היה נשמע לי כמו בדיחה, אבל הנה הכל אפשרי בחיים, וכן, מרגש מאוד!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully