וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמוסי לילה 190514

אביעד "צפניה" קדרון

19.5.2014 / 21:48

מיקיאגי מלמד את הדיירים לקרוא את העתיד בשעוות נר, אלעד הנסיך לא מפסיק לרקוד ומרטין מגלה שהיא תיכנס להיריון בקרוב. צפניה מסכם את אירועי הערב בבית "האח הגדול"

20:40

גילה בלות

יושבים בפינת האוכל. מיקיאגי מנתח במשהו שנראה כמו עלי כרובית את אחת הדיירות: "או שאוהבים אותך,או שתיכנסי להיריון או שאת בדרך לצמיחה ושגשוג". הוא אומר את זה על מרטין, אישה שכבר מזמן עברה את גיל 50. כן, היריון נשמע דבר טבעי ומתבקש. "אל תנסו לחפש את התחכום", הוא מבקש מהדיירים שגם רוצים לקרוא בעלי כרובית. "כן, זה נראה כמו ראשן. כמו התחלה חדשה", קובעת דנית. מיקיאגי עובר לנתח מישהו אחר, כנראה דורון מירן. "אני רואה אישה שיושבת וממתינה", הוא מזהיר. "יש לה משהו על הראש!". אה, זה בכלל לא עלי כרובית אלא שעוות נר. אה, עכשיו הכל ברור. מיקיאגי עובר לקורבן הבא. "יש כאן אישה עם רובה. אישה מאוד חזקה... מאמי אל תיגע בי רק", הוא נקטע כשצחי מתעקש לגעת בו. כולם מתחילים לדבר, לעולם לא נדע במי האישה עם הרובה יורה. אלדד מתחיל לעסות את הקרחת של מיקיאגי. נו, הוא אמר שיש לו חברים גייז. כעת הגיע שלב ההוכחות. "אני רואה פה איזושהי יבשת אחרת. לא קשור למדינת ישראל", פונה מיקיאגי לאליאב וממשיך: "אני רואה פה אמריקה הדרומית, אני רואה פה אפריקה". אלוהים אדירים, הוא קורא בשעוות נר למען השם. למה המצלמות לא עוברות למקום אחר, יותר מעניין, כמו החצר הריקה.

21:00

ש' זה שרלטן

מיקיאגי עובר לנתח את יאיר מגדל הבקר. נו, זה יהיה מעניין. "האנרגיה שלך השתנתה. זה כבר לא מתאים לך", הוא אומר. יאיר מגדל הבקר יוצא החוצה. לחצר הריקה. המצלמה עדיין נשארת על מיקיאגי. "לפחות עשרים אלף איש עושים את זה עכשיו בבית", מחמיא צחי. "אני אשמח. אבל שיעשו לא בשביל קוריוז, אלא ברצינות", מדכא מיקיאגי. כמובן, כי אין שום דבר מופרך בקריאת עתיד בשעווה. "הכיוון החדש שלך קשור בחיפוש", חוזר מיקיאגי ליאיר מגדל הבקר. "זה קשור בחיפוש פיזי. או בחיפוש פנימי", מכריע מיקיאגי. "זה נראה כמו גלאי", טוען מיקיאגי. "זה נראה כמו קאטפיש", מנצח מגדל הבקר. והוא בכלל לא ידע שהוא כזה.

יאללה, עוברים לחצר. צחי וטל הטבעונית מנהלים דיון בפינת העישון. הם לא מסכימים על משהו. לא ברור עדיין על מה. אה, על זה שאסור לצאת עם נשים כל עוד הגט לא סופי. כלומר, אם הן פרודות מהבעל אך עדיין נשואות. המצלמה חוזרת למיקיאגי. למה יורם, למה. "אביך בחיים?", תוהה מיקיאגי ושואל את יאיר, "תערב אותו בתהליך. תן לו לעזור לך". העסק נראה מקריפ. "מי זה עם הפאות בצד?", שואל מיקיאגי. יאיר לא יודע מה הוא רוצה. "עם שיער אפור", מתעקש מיקיאגי. "אין לי", משיב יאיר. "אז כנראה מת. תמיד כשאני רואה אנשים כאלה הם מתים", קובע מיקיאגי. "אני רואה ב' בשם, אולי בנימין. מי זה בנימין? אולי הוא לבש כיפה?", שואל מצייר השפם. "טוב, אולי לא קראתי טוב. יש גם ג' בשם שלו. רגע…", הוא מפסיק. "אולי זה שלך?", הוא מטריד את אנה ומסביר ליאיר שבגלל שאנה התיישבה לידו בזמן קריאת השעווה, יכול להיות שהיא הפריעה ךתהליך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאפ/מערכת וואלה!, צילום מסך

לבנה, מאחורייך

אלעד רוקד בפינת העישון. חבריו מציקים: "היתה נסיכה?". הוא מסרב להשיב. "אם הייתי יודע, הייתי עונה", הוא מקפץ. "הרבה פעמים חשבו לאשפז אותי", מודה הנסיך. "בגיל 13 גם היית ככה או ילד רגיל?", שואל צחי. אלעד ממלמל משהו ורומז שהוא השתנה לאחר השחרור. אחר כך הוא מתחיל לדבר על הבעיות הבריאותיות של אביו. עכשיו למשל היה זמן טוב להעביר מצלמה. רק אומר.

ומה אתם קראתם בשעוות הנר? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully