וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריצים זועמים: "קרס אתר מכירת הכרטיסים לבקסטריט בויז"

20.5.2014 / 11:40

מעריצים רבים של בקסטריט בויז כועסים בטענה שאתר מכירת הכרטיסים להופעתה השניה של הלהקה בארץ "קרס תוך שניות". יזם המופע טל שרף: "האתר לא קרס, היה עומס"

בקסטריט בויז. GettyImages
בקסטריט בויז/GettyImages

מעריצים ישראלים רבים של להקת הבקסטריט בויז כועסים על כך שאתר מכירת הכרטיסים להופעתה השניה של להקת הבנים באמפי רעננה, "קרס תוך שניות". הבוקר בשעה 10:00 נפתחה המכירה להופעה השניה שתתקיים ב-30 ביולי ותסיים את סיבוב ההופעות הבינלאומי של הלהקה "IN A WORLD LIKE THIS" שיחל בלונדון ביוני הקרוב. יזם המופע מכחיש את הטענות כי האתר קרס.

גולשים רבים ברשתות החברתיות דיווחו כי האתר קרס ולא ניתן היה להזמין כרטיסים. בין השאר כתבו בכעס: "אם האתר נפל בדיוק בעשר והטלפונים לא זמינים איך אמורים לקנות כרטיסים?". עם זאת, אחרים כתבו שלאחר נסיונות רבים ולאחר פעמים אינספור שלחצו על ריפרש באתר מכירת הכרטיסים, הצליחו סופסוף להכנס אליו, אולם התאכזבו לגלות שלא ניתן לקנות כרטיסים למקומות בדשא.

"נשארתי ערה אחרי משמרת לילה", כתבה אחת הגולשות בקבוצת Backstreet Boys ISRAEL בפייסבוק, "חיכיתי עד 10, כדי לגלות שהאתר קרס ו... איזה קטע, כשכל המקומות על הדשא נגמרו הוא חזר לחיים. קצת הגזמתם עם המחירים הייתי אומרת, חבל מאוד שאתם מנפצים חלומות לאנשים בגלל שבא לכם לעשות קופה". בנוסף, לא מעט התרעמו על כך שההופעה השניה נבחרה להתקיים אף היא באמפי רעננה במקום במקום גדול יותר. כמו במופע הראשון גם למופע השני הוקצאו 8,000 כרטיסים בלבד. הכרטיסים למופע הראשון נמכרו תוך שעה וחצי בלבד, וגם הם לוו בתלונות רבות על בעיות באתר מכירת הכרטיסים.

יזם המופע טל שרף אמר לוואלה! תרבות: "האתר לא קרס, היה עומס".

(עדכון, 12:35): יזמי ומפיקי המופע מסרו כי תוך 30 דקות אזלו כל הכרטיסים למופע השני של הבקסטריט בויז בישראל. "אנו שמחים, ומתרגשים מהצלחה הגדולה במכירת כל הכרטיסים לשני מופעי הלהקה בישראל. סך הכל תוך שעתיים בלבד נמכרו 16,000 כרטיסים לשני המופעים", מסרו היזמים והמפיקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully