וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם דיג'יי דיפ

21.5.2014 / 0:17

לקראת הופעתו במועדון הבוטלג, התקליטן והעורך המוזיקלי הצרפתי דיג'יי דיפ, בוחר את האלבומים שהכי השפיעו עליו ועל העשייה שלו - מג'אז עד טכנו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
די ג'יי דיפ/מערכת וואלה!, צילום מסך

John Hassell - "Power Spot"

"זה אחד האלבומים האהובים עליי בעולם. היתוך של ג'אז, מוזיקת עולם ואלקטרוניקה בצליל ומרקם מיוחד במינו. ג'ון האסל הוא חצוצרן ומלחין ענק, איסיאם היא חברת תקליטים מופלאה וחוץ מזה בריאן אינו כאן בבאס".

K. Alexi Shelby ‎– "All For Lee-Sah"

"קיי אלכסי משיקאגו הוא אחד המפיקים האהובים עליי. במיוחד כשמדובר בחומרים המוקדמים שלו. התקליטים שלו הם שילוב בלתי רגיל של האוס עמוק, טכנו אינטנסיבי המתובל בהרמוניות אסיד פסיכדליות. אלה שתי תקליטים של אלכסי שמלווים אותי כבר עשרים שנה. מה שאומר שהם כנראה ישארו איתי כבר לנצח".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

Various ‎– "Techno! The New Dance Sound Of Detroit"

"האוסף הראשון שהציג את צליל הטכנו של דטרויט לשאר העולם, מלווה אותי עד היום. זה אלבום האוסף שהציג את דור מייסדי הז'אנר: דריק מאיי, קווין סנדרסון, חואן אטקינס ואדי פולקס".

Various ‎– "Techno 2: The Next Generation"

"האוסף השני בסדרה, אהוב עליי לא פחות. אוקטב וואן, קרל קרייג, אנתוני שאקיר ומארק קינצ'ין עם הפן הניסיוני, הרייבי והמורכב יותר של טכנו מדטרויט. כל כמה זמן אני יושב להקשיב לאלבום הזה מחדש. כל פעם מחדש אני מאושר לגלות עד כמה הוא עדיין נשמע חדשני ומרענן עבורי".

Manuel Göttsching ‎– "E2-E4"

"אני בטוח שאמרו את זה כבר יותר טוב לפני. אבל למי שעדיין לא מכיר, מדובר באחד מהאלבומים החשובים ביותר למוזיקה אלקטרונית. קלאסיקה על-זמנית, טריפ בלתי נגמר. יצירת מופת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully