וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראפר מקלמור מואשם באנטישמיות

20.5.2014 / 17:21

הראפר מקלמור עלה לבמה לבוש כמו קריקטורה של יהודי חרדי, כולל הזקן והאף הגדול. מאוחר יותר הוא שחרר התנצלות תמוהה במיוחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חחחחחח?/מערכת וואלה!, צילום מסך

הראפר מקלמור מסתבך באמירה אנטישמית? במהלך הופעה שהתקיימה בשבוע שעבר וכללה שני שירים בלבד, עלה המוזיקאי לבמה לבוש בתחפושת שמשכה הרבה תשומת לב: חולצה לבנה, ז'קט שחור ואף גדול. בקיצור – הראפר, ששמו האמיתי הוא בן האגרטי, התלבש כמו הסטריאוטיפ היהודי הידוע לשמצה מתעמולות אנטישמיות כאלה ואחרות.

אתמול (שני) פרסם הראפר התנצלות רשמית באתר שלו ואמר שלא התכוון ללעוג לעם היהודי כאשר לבש את התחפושת, וציין כי הוא בחר את פריטי הלבוש שלו באופן שרירותי, וכמו תמיד בחר פריטים שיאפרו לו לזוז ולרקוד על הבמה בחופשיות במהלך ההופעה. "אני מכבד את כל התרבויות ואת כל האנשים", כתב מקלמור, "אני לעולם לא אפגע במישהו בכוונה ואלעג לבגדיו שהופכים אותו למה שהוא. אני אוהב בני אדם ופשוט לובש תלבושות מוזרות מפעם לפעם".

אתרי הבידור בארה"ב לא נרגעים מההסבר התמוה והיו כאלה שבחרו להשיב אש בפרהסיה, כמו למשל השחקן סת' רוגן (היהודי) שכתב בחשבון הטוויטר שלו למקלמור "קודם אתה גורם לאנשים להאמין שאתה ראפר ועכשיו אתה מנסה לגרום להם לחשוב שאתה יהודי?".

מקלמור לא הגיב ישירות לרוגן אך כתב ציוץ בעצמו: "אף מזויף של מכשפות, פאה וזקן = תלבושת רנדומלית. לא כיוונתי ליצירת סטריאוטיפים של אף אחד".

צחקתם מהבדיחה של מקלמור? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully