וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמוסי לילה 200514

אביעד "צפניה" קדרון

20.5.2014 / 21:40

זוכרים שערן טרטקובסקי קרא לקותי סבג קוף? אז זה שוב קרה. אבל עם אנשים אחרים. כנראה. צפניה מסכם את אירועי הערב בבית "האח הגדול"

20:40

חם ומגניב

קארין ואב"ד מרכלות על מישהו. קארין אומרת שהיא אמרה לאותו אדם לתת לאנשים אחרים לדבר. אב"ד מייעצת לה להתרחק ממנו. אני אוהב לזפזפ לאמצע שיחה. יש בערך שמונה אפשרויות של דיירים פוטנציאליים. מתברר שגם אב"ד מתחה ביקורת על אותו דייר, היא טוענת שהוא מתנשא ומזלזל. קארין אומרת לה שמהצד זה נראה כאילו אב"ד מנסה לחמם את אותו דייר. אב"ד? לחמם אנשים במכוון? לא יכול להיות. יו, מעניין מי זה. רגע, בואו נדבר על השיער של קארין. ממתי היא מתולתלת? הממפפפפ. טוב, הן מסיימות לשוחח בלי להגיד במי מדובר. לא יודע אם אצליח להירדם בלילה.

אב"ד מתיישבת במטבח. מיקיאגי והבחורה שאני אף פעם לא זוכר איך קוראים לה מכינים תירס בתנור. "עם מלח וכל הזה". הדיירים מחליטים לחסל את כל האוכל כי מחר הקניות אמורות להגיע. לובה (או שאולי לירז? למען השם, איך קוראים לה) דוחפת שום לפנים של דורון מירן ואנחנו מגלים שהוא מפחד משום. הכניסו כאן רפרור לערפדים ושפה שסועה. מיקיאגי טובח ב-"Stronger" של בריטני ספירס ואליאב חותך בטטה. מה הקשר של הבטטה לתירס? שאלה טובה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שנדבר על השיער שלך?/מערכת וואלה!, צילום מסך

ירח מלא

"מה פאן כל כך בלהיות פה?", אב"ד שואלת את טל הטבעונית במזווה. טל אומרת שמי שלא נמצא בתכנית, לא יבין מה עובר עליהם. "קארין, למה באת לאח הגדול?", הן שואלות. "כי שעמם לי", עונה המתולתלת החדשה. "ועכשיו?", הן ממשיכות. "יותר", היא מסכמת ואז אומרת שזו היתה בדיחה ושהיא הגיעה לאח הגדול כי יש לה הרבה דברים להגיד למדינה (כמו איך לסלסל שיער בלי שאף אחד ישים לב) וכי היא רוצה להכיר אנשים שלא היתה מכירה בדרך כלל. אב"ד מנסה להסביר לטל ולקארין מה זה "Rednecks". היא אומרת שמדובר באשכנזים שאוהבים את האדמה. כן, אני לא בטוח בקשר לזה אבל נניח לזה כרגע.

בינתיים בנסט, אלדד המתנחל ומרטין הזקנה מדברים על זה שמישהו אמר לצחי שהוא קוף. כנראה קארין. או אולי אב"ד. אלוהים, זה קותי סבג אול אובר אגיין. גם הקול, גם הקוף. זהו, המצלמה חותכת לשיחה רומנטית בין אנה ואחי. אנה אומרת שהיא חוששת ממה שיקרה בנווה אילן בעוד חודש. חוזרים לנסט. ממשיכים לדבר על עדות. מרטין מספרת על קנאה של מרוקאים באשכנזים. אלדד אומר שיש הצדקה למאבק ושצריך להיאבק למען זכויות מרוקאים אבל לא כל היום. מרטין אומרת שאב"ד נמשכת לאלדד. דה, ידענו את זה עוד לפני תחילת העונה. אה רגע, היא לא נמשכת אליו מינית. הם יוצאים לפינת העישון. טל מראה תמונה של הבנות שלה, אלדד שואל אותה אם היא רוצה שהוא יביא לה תמונה מעמוד הפייסבוק שלו. מעניין אם התכוון לתמונת הישבן המפורסמת, יש לו כל כך הרבה כאלה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאפ/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוצא האדם וזה

טוב, מתחילים לדבר על ישיבת התקציב. אנה לא מבינה מדוע הטבעונים מתעקשים לאכול רק פירות וירקות. אולי כי הם טבעונים. אליאב טוען שהבלאגן בתקציב התרחש בגלל אי הבנה. אני מניח שנראה את הבלאגן מתישהו בערוץ 2. דנית מצטרפת לפינת העישון, כתומה מתמיד. טוב, הם ממשיכים לדבר וזה די משעמם. אולי כי ראינו את הדיון הזה בכל עונה. חותכים למצלמה אחרת, דורון אומר לצחי שהוא עומד להתלונן על מישהי שקראה לו קוף. רגע, חשבתי שקראו לצחי קוף. נו, שמישהו יגיד כבר מי קראה להם קוף. אה, מתברר שדורון קרא לאותה אחת כלבה. "אני דואג לך, תיזהר", פועה צחי. "מישהו ישפיל את הכבוד שלי?", זועם דורון. "אני אוהב אותך אבל אתה טיפוס מטונף", מחמיא צחי. דורון ניגש לטל הטבעונית ואומר לה שהיא פגעה בו אתמול. יכול להיות שטל קראה לו קוף? לא. זאת לא היא כי היא אמרה שהיא לא מוכנה שישתמשו בבעלי חיים כגנאי. כן, זו כנראה קארין. טל אומרת לדורון שהוא צריך להירגע כי היא דואגת לו. "ההשפלות האלה גומרות אותי", הוא מייבב. עכשיו אליאב מגיע להרגיע את דורון. וואו, הוא בלתי נסבל. דורון, לא אליאב. די, זה לא נגמר. מתברר שדורון מחק את קארין מהלוח וכעת היא לא תקבל חזה עוף. "זה מעליב", מוסיפה טל. לא, רק לא זה.

ידעתם שלעוף יש חזה? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully