וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייבת לזוז 07: theAngelcy, הלהקה שכולם מכירים ואתם עדיין לא

23.5.2014 / 0:00

להקת האנג'לסי עלולה לחמוק בין האצבעות ועדיף שלא לתת לה, מוריסי מכווץ את הלב עם קליפ למען בעלי החיים ומיילי סיירוס לא מפשלת לגמרי עם הסמית'ס. חייבת לזוז בסיקור האינדי והפופ

theAngelcy.
הרבה מן הקסם טמון ברותם בר אור. האיש שהוא האנג'לסי

חלום הנפילה, שבו הלב מחסיר פעימה, חלל נפער בחזה ומשהו גדול עומד לקרות, משהו גדול באמת כמו פגיעה בקרקע; הוא הדרך היחידה לתאר את התפוצצות האנג'לסי. בחלום, המוח לא יכול להכיל את הציפייה המורבידית, ומעיר את הגוף למציאות בינונית, במקרה הטוב. ברשת, במועדון הבארבי, על במת יערות מנשה ובאולפן, האנג'לסי לא משהים את רגע הפגיעה. הם מלקטים לבבות, עוד ועוד לבבות שאפשר להצניח עד הקרקע, ואז להטיס לגבהים. לא ברור איך זה קרה, אך פתאום נדמה שהלהקה הבת-כלום-שנים-וניסיון הזאת, מצליחה לעשות את מה שבודדים מצליחים. הופעות שהמילים "סולד-אאוט" הן חלק בלתי נפרד מהן, כיבוש מאסיבי של האייטונס וקהל גרעיני שרק גדל וגדל - המפלצת הזו יצאה מכלל שליטה וזה בסדר גמור. הלהיט מגלגלצ, "Dreamer", הוא השיר שסוגר את האלבום הראשון "Exit Inside", אך איננו היחיד עם פוטנציאל השתלטות על הרדיו. יש שם עוד כמה כאלו, בין היתר "Secret Room" ו-"My Baby Boy".

אין תשובה אחת, אבל קל להגיד שהרבה מן הקסם טמון ברותם בר אור. האיש שהוא האנג'לסי והאנג'לסי היא הוא. את מרבית השירים והלחנים כתב רותם, והקול היפה מאוד שלו (שלעיתים מזכיר את זאק קונדון בגרסתו הרכה והפחות וירטואוזית), תורם לסבלנות המתקצרת של המאזין לצלוח את כל שירי האלבום (13 במספר). שותפיו ליצירה, ענת פקר, אורי מרום, מאיה לי רומן, מעיין זמרי ודב רוזן, מצליחים להפוך את השירים הקטנים לדחוסי צלילים ושלמים. במזל, הכל התחבר בדיוק ומבחינת האנג'לסי, יש צדק בעולם. לא כל אחד יאהב את זה (ולמען הגילוי הנאות, זו גם לא המוזיקה של חיי), אך בשביל הסיכוי שכן (הם כאן ועוד לא בסיבוב הופעות באירופה), מומלץ לתת צ'אנס ולא לתהות בהמשך איך לעזאזל האנג'לסי חמקו בין האצבעות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

Morrissey - "I Know It's Gonna Happen Someday"

הלב לא חבר ומתכווץ בקלות? זה לא נורא, הדמעות יחלפו תוך זמן מה והקטע הזה שהוציא ארגון PETA (People for the Ethical Treatment of Animals) ימשיך להתנגן בסיבוב ההופעות של מוריסי. הוא מעולם לא טען אחרת, וגם בימי "Meat is Murder" יכול היה להקרין את סרטון האנימציה העצוב שמתלווה ל"Someday", בו מומחש מסע הייסורים שעוברים האפרוחים והתרנגולים בדרכם לפיות הרעבים של העולם.

Miley Cyrus - "There Is A Light That Never Goes Out"

זוכרים את הפעם הראשונה ששמעתם את "There Is A Light That Never Goes Out", וים סוף נחצה? מימין החיים שעד השיר הזה, ומשמאל כל היתר? עכשיו תתגלגלו לשנת 2014 ותוסיפו את מיילי סיירוס לתרחיש. הידיים רועדות מעצבים ויד שמאל מתחילה לכאוב? אין צורך להשקיע כל כך הרבה משאבים, בסך הכל מדובר בקאבר לא גרוע מדי שבוצע בהופעתה באירלנד, ויש בו רגעים חינניים. המלכה אמנם מתה, אבל לאייפון של מיילי יש סוללה מלאה.

Conor Oberst - "Zigzagging Toward The Light"

"Upside Down Mountain" הוא שם אלבום הסולו החדש והיפה (מאוד) של קונור אוברסט, ואיתו הוא קורא לעולם להתכנס. "Zigzagging Toward The Light" הוא השיר שביצע בשבוע שעבר עם להקתו בתכנית של ג'ימי פאלון, כשעיניו עצומות בחוזקה, ולעיתים פונות לתקרת האולפן. ברייט אייז, כן? צפו.

Jack White – “Just One Drink”

שני שירים מתוך "Lazaretto" של ג'ק וייט כבר נשמעו; הראשון "High Ball Stepper" והשני הוא שיר הנושא. עכשיו מגיע אחד נוסף ונמרץ בשם "Just One Drink", ועל אף הרוח העודפת שבמפרשים, השיר הזה לא מעניין כל כך. מזל שלפני זמן קצר, וייט הודה בראיון לרולינג סטונס שבזמן לא ידוע בעבר, הוא עבד עם ג'יי זי על מספר שירים. הסיבה שמעולם לא שוחררו, קשורה בעיקר לביטחון העצמי הרעוע של וייט, שאמר "אני לא בטוחה שהוא (ג'יי זי) אוהב אותם". תן לנו לקבוע, בן אדם.

M.I.A. – “Double Bubble Trouble”

מיה משחררת את הווידאו ל"Double Bubble Trouble", עליו עבדה בעצמה. אמנם אין בו קו עלילה רציף (או בכלל) ועל פי השמועות החפצים נוצרו על ידי מדפסות 3D, אך בכל זאת כדאי להציץ.

ועוד מסתננים

ליקה לי הגיעה עד אולפנו של ג'ימי קימל ובשידור חי ביצעה את "No Rest For the Wicked", ואת "No One Ever Loved".

לBeta Frontiers מקנדה יש טראק יפה להרקיד איתו אתכם. האזינו.

Beverly נשמעות קצת כמו הברידרז, ומוציאות את "You Can’t Get It Right".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully