וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול" - עונה 6, פרק 4: האח עם הבני אדמים

אביעד "צפניה" קדרון

24.5.2014 / 23:21

דורון מירן יוצא לקרב על, חכו לזה, הכבוד שלו, אנה לא יודעת מה לעשות עם החיזורים של אליאב וקארין לא מפסיקה לבלוס חסות. בלוג "האח הגדול", התור של צפניה

כי באמת מזמן לא היה לנו ג'קי מנחם.

01. אם אני הייתי משה איבגי, הייתי ממש מוטרד הערב. אבל ממש. "אין, הוא שחקן תותח", "אין שחקן שחקן", "007 זה", "כל הכבוד לו". כל דיירי הבית עפו על תצוגות המשחק של יאיר קידר/פיש, ללא ספק, הליאור אשכנזי החדש. למען האמת, קצת חבל שהעונה החדשה התחילה רק עכשיו. הרי סביר להניח שאם היא היתה עולה לשידור לפני חודשיים, יאיר היה גם לוקח איזה פרס או שניים בפסטיבל קאן. לא בכל יום מישהו מצליח להתל ב-15 אנשים נבונים שמשתתפים ב"האח הגדול". לא בכל יום. הו יאיר, אתה כזה שחקן מוכשר. פרס אופיר בדרך אליך.

02. יש לי תחושה שמישהו רוצה שנרחם על דורון מירן. בכל זאת, גבר בן חמישים פלוס (?) שצובע את השיער ולא ממש מבין מדוע הצופים לא חיבבו אותו. אולי כי הוא גבר בן חמישים פלוס (?) שצובע את השיער. זו הבעיה עם האפליה המתקנת של המרוקנים. הם בטוחים שכל העולם מת על המטבוחה שלהם ולא מסוגלים להבין שיש כאלה שמעדיפים את החריימה שלהם מעט יותר אפורה ורוטטת. שעות בילה דורון מירן בניסיון להבין את "הפער" בין איבת הצופים ואהבת הדיירים. שעות. את הזמן הוא היה יכול להשקיע במשהו הרבה יותר מועיל. כמו, הו, למה אני טורח. הוא מקרה אבוד. הפקת "אח הגדול" שמעי את תחינתי - אל תהפכי את דורון לכוכב העונה. לא אוכל לשאת זאת. סבך האינטרסים של קשת כל כך שקוף כאן שזה קצת מעליב (דורון מירן - איש מבוגר מקופח - זמר - קשת - ערוץ 24 - מדברים על זה בטברנה עם דורון מירן ומירן מירן - דיבור ישיר עם גואל פינטו ודורון מירן - חי בלילה עם דורון מירן ומירן מירן).

03. אני מוכרח להודות שהמריבה בין אלדד המתנחל ודורון המרוקני עינגה אותי עד מאוד. הנה, שני צדדים של ישראל שרחוקים ממני כמרחק המודעות העצמית מאב"ד אשר לא מפסיקים להתכתש. שיאכלו אחד את השני. כמה כיף לראות את זה מהצד. אתם יודעים, כאשכנזי מתנשא. אם הייתי יודע שהמריבה בין השניים תשודר הערב הייתי דואג לקצת פופקורן או אלמנדוס. אלמנדוס, ליוצאי פולין שהגיעו לכאן במקרה, אלה בוטנים חריפים. הנה, גם אני מתחבר לצד המרוקני.

04. האם דורון מירן קוף? זו אולי השאלה הרטורית הכי מופרכת ששודרה אי פעם בפריים טיים. לא, הוא לא קוף. מה חשבתם לעצמכם שאני חושב? אשכנזי מתנשא וכל זה אבל עדיין חושש מתביעות. דורון מירן לא קוף. הקטע בו הוא הולך לבכות למלכת השבט אב"ד אחרי שהעליבו אותו היה מעט משעשע והוכיח שהוא לא קוף. הרי ידוע שהזכרים, ולא הנקבות, הם השולטים בתרבות הקופית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוקחים שזיפים, משרים במים רותחים לאורך הלילה, שותים בבוקר. תענוג/מערכת וואלה!, צילום מסך

05. שנדבר על זה שהדיירים הצליחו לחרוג ב-3,000 ש"ח מתקציב המותרות? כאילו, די ברור שזה בגלל יאיר לפיד ויוקר המחייה המטורף כאן אבל חוץ מזה, עשרים חסות? עשרים? מה קארין עושה עם עשרים חסות? ולמה היא לא מנקה את הבלנדר אחריה? ולמה היא אוכלת נבטים על מצע מלון? שני ק"ג דלורית? מי בכלל ידע שעדיין מוכרים דלורית. וחוץ מדלורית בתנור עם פלפל שחור ומלח גרוס גס, מה עוד אפשר לעשות איתה? רחלי, את אישה נשואה - יש לך מתכונים?

06. אגב נישואין, אחי ואנה בשיחות נפש. מתי זה התחיל ולמה זה מעניין. נכון, לאנה יש סיפור חיים קשה - היא יצאה עם גיא לובלצ'יק וזה לא נגמר בחתונה. "על כל אחת שעברה אובדן כזה והמשיכה הלאה, יש עשר שהלכו לאיבוד", אומר לה אחי. זו ללא ספק הידידות האפלטונית הכי משעממת בתולדות התכנית.

07. השאלה שהכי מטרידה אותי, לאורך כל העונות, היא למה לכל הרוחות הדיירים מטנפים את הכורסה בחדר האח הגדול ועולים עליה עם נעליים. הרי מדובר בכיסא עליו יושבים ברגעים הכי אינטימיים. מדוע הדמעות צריכות להתערבב עם הג'יפה מהחצר?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדיירת הבולטת של העונה. אילוסטרציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

08. הרגע המרגש של הערב: אלדד בוכה לאחר ההדחה המזויפת של יאיר. איטס עמונה אול אובר אגיין.

09. הרגע הרומנטי של הערב: החתול המושלם ישן בפינת העישון. הו, חתולים לים לים לים לים. לא מבין איך עוד לא הכניסו חתול לבית כאחד הדיירים שמתמודדים על המיליון.

10. יאללה, בואו נעמיד להדחה את דורון מירן. הגיע הזמן שילמד מה קורה לאנשים שלא מחכים שכולם יגיעו לשולחן.

בפרק הבא תהיה כאן רחלי שתנסה לענות על השאלה - מה יקרה אם דורון ייגע בשזיף? צפו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יותר בכיוון של ישבן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטפוט

"אתה בדרך הביתה, יא קוף" (קארין מבטיחה לדורון מקום בגמר)

"את אומרת לי קוף?" (דורון מוודא שכולם שמעו)

"אתה כל היום מגרבץ" (אלדד פולה כינים מדורון)

"התנשאות זו אחת הפרקטיקות הכי אלימות שיש" (אב"ד מתעליינת על קארין)

"אני אוהב אותך אבל אתה טיפוס מטונף לאללה" (צחי מתגלה כחובב היגיינה)

"שמע ישראל, ה' אלוהינו, ה' אחד" (צחי למצלמות במאבק נואש וכושל על הקול העממי)

"לא אוהבים אותך גם עם כל המאמץ שאתה עושה" (מרטין מייאשת את צחי)

"קח, שייתקע לך בגרון בעזרת השם" (אלדד מפרגן לדורון)

"ללילה, כולם לוקחים אותה" (בנות הבית לא מאמינות שלינור תתחתן. אף פעם)

מה אתם חשבתם על הפרק של "האח הגדול"? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully