וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לפטר את זוכה 'הישרדות' כי שיקר ובגד"

25.5.2014 / 9:39

פוליטיקאי מקומי מניו ג'רזי קורא לראש עיריית ניו ג'רזי לפטר את טוני ולצ'וס, המנצח הטרי של "הישרדות 28", העובד כשוטר מפני שבגד באמון הציבור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונות קשות יונית/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם הזוכה הטרי של "הישרדות 28" ימצא את עצמו בלשכת האבטלה בקרוב? אהרון פרייזר, פוליטיקאי מניו ג'רזי המתמודד על הזכות לייצג את המפלגה הדמוקרטית במאבק על המקום בקונגרס, קורא לראש עיריית ניו ג'רזי סטיב פולופ, לפטר את טוני ולצ'וס, שוטר מקומי, בשל התנהגותו בעונה ה-28 של פורמט הריאליטי המצליח. במהלך העונה נשבע ולצ'וס בחייהם של בני משפחתו והפר שבועה זו פעם אחר פעם.

לדברי פרייזר, ולצ'וס צריך לעמוד בסטנדרטים הגבוהים הנדרשים משוטר ולא להיות "שקרן ובוגד", תכונות שכאמור, הביאו לניצחונו של ולצ'וס. "היכן הגבולות?", תהה פרייזר בשיחה עם "The Jersey Journal". "מאות אנשים נשלחו לבית הכלא בעקבות עדויות בשבועה של ולצ'וס… אני לא רק קורא לפיטוריו של ולצ'וס אלא גם קורא למינוי תובע מיוחד שיבדוק את כל המקרים בהם אנשים נשלחו לכלא בעקבות עדויותיו של ולצ'וס", כתב פרייזר באתרו הרשמי וביקש מתומכיו להעביר לו שמות מקורבים שמצאו עצמם מאחורי הסורגים בפרשיות הקשורות לולצ'וס.

ולצ'וס זכה בעונה ה-28 של "הישרדות" לאחר שניצח בגמר 1-8 את וו הואנג, בן בריתו הקרוב שהעדיף להתמודד מולו בגמר מאשר מול מתמודדת שנואה. החלטה, שללא ספק, עלתה לו ב-900 אלף דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully