וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "גודזילה" ואדם סנדלר מתרסקים

25.5.2014 / 10:09

"אקס-מן: העתיד שהיה" פותח חזק אבל לא שובר שיאים, אדם סנדלר עם אחד הסרטים החלשים בתולדותיו ו"גודזילה" כבר לא מפחידה אף אחד. שוברי הקופות בארה"ב

יח"צ - חד פעמי

"אקס-מן: העתיד שהיה" הכניס כ-95 מיליון דולר (פלוס מינוס מיליון או שניים; מספרים מדויקים יגיעו רק בהמשך השבוע) בסוף השבוע האחרון בארצות הברית. בגלל "יום הזיכרון" האמריקני המאריך את סוף השבוע סכום הכנסותיו צפוי לעלות אל מעל ל-110 מיליון דולר. אז איך זה 95 מיליון דולר בשביל האקס-מן? לא רע. זהו הסרט הרביעי השנה (ובחודשיים האחרונים) שפותח עם סכום שבין 90 ל-100 מיליון דולר (אחרי "קפטן אמריקה 2", "ספיידרמן המופלא 2" ו"גודזילה"). כלומר, השנה הזאת עד כה מלאה בסרטים גדולים אך לא סופר-ענקיים. לגבי האקס-מן, הסדרה הזאת לא היתה אחת מגדולות שוברי הקופות עד היום; הפתיחה של הסרט החדש היא השניה בגודלה בתולדות הסדרה, אחרי "אקס-מן 3" שפתח עם 102 מיליון דולר. כמובן, מדובר בצעד גדול קדימה מאז הסרט הקודם, "אקס-מן: ההתחלה", שפתח עם 55 מיליון דולר.

"גודזילה", שבשבוע שעבר הפתיע עם פתיחה גדולה מהצפוי, התרסק השבוע להכנסות של כ-32 מיליון דולר – כשהוא מאבד כשני שליש מהכנסותיו לעומת השבוע שעבר. הטריילרים והסקרנות הספיקו כדי להביא את הקהל אל הסרט בסוף השבוע הראשון, אבל האיטיות של הסרט – והעובדה שלמעשה רואים בו מעט מאוד גודזילה – הרחיקה אותם בשבוע השני. כל זה לא משנה את העובדה ש"גודזילה" הוא הצלחה: סרט ההמשך כבר בדרך, והבמאי גארת' אדוארדס, כך הוכרז בסוף השבוע, קיבל את הג'וב הנחשק של בימוי סרט בסדרת "מלחמת הכוכבים".

"תקועים בחופשה" הוא הקומדיה השנתית של אדם סנדלר, שחוזר כאן לעבוד עם דרו בארימור (איתה שיתף פעולה ב"זמר החתונות" ו"50 דייטים ראשונים"). אבל סנדלר הוא כבר לא מה שהיה, ולא מסוגל להפוך לבדו סרט להצלחה. "תקועים בחופשה" הכניס רק כ-13.5 מיליון דולר בסוף השבוע, אחת הפתיחות הגרועות ביותר של סנדלר אי פעם. גם המבקרים שנאו את הסרט, אבל בכך אין שום הפתעה. אפילו המקום השלישי בטבלה לא מובטח לסנדלר: עד שיגיעו התוצאות הסופיות, צפוי לסרט מאבק קשה עם קומדיה אחרת – "שכנים", שבשבוע השלישי שלו בבתי הקולנוע השיג סכום כמעט זהה לזה שסנדלר השיג בשבוע הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully