וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוזיקאי מק דמרקו בדרך לישראל

26.5.2014 / 13:07

המוזיקאי מק דמרקו, משורר הרחוב והאנטי-גיבור הקנדי הידוע באישיותו הבימתית האקסצנטרית, מגיע לראשונה לישראל להופעה שתתקיים בחודש אוגוסט הקרוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אזעקת טרנד: משוררי רחוב עם קישוט ירוק בעין/מערכת וואלה!, צילום מסך

המוזיקאי מק דמרקו (או בשמו האמיתי והסולידי - מקברייר סמואל לניון דהמרקו) יגיע לישראל להופעה אחת שתתקיים ב-13 באוגוסט במועדון הבארבי בתל אביב, בעקבות אלבומו החדש "Salad Days".

דמרקו מנגן על גיטרה זולה שעלתה רק 30 דולר (קנדי) ולטענתו "אף מוזיקאי אמיתי לא היה מוכן לנגן עליה". הוא זכה לכינויים כמו "משורר רחוב" ו"אנטי גיבור" כיוון שבניגוד לכוכבי הפולק המצוחצים עם הפוני המושלם והקול המשויף, דמרקו משתמש במוזיקה שלו דווקא במקצבים כאוטיים ומשונים ובטקסטים פשוטים באופן כמעט אינפנטילי.

הקנדי בן ה-24 החל לעשות מוזיקה בגיל 14 ולאחר שסיים את לימודיו, הוציא בהפקה עצמית אלבום בכורה שלא הצליח להתרומם. שנת 2012 היוותה את נקודת המפנה המשמעותית בקריירה של המוזיקאי, שהשתקע בברוקלין, הוציא אי.פי ומיד לאחר מכן את אלבום הבכורה שלו, "2". האלבום זכה לביקורות חיוביות ובין היתר קיבל את החותמת היוקרתית "Best New Music" מבית מגזין פיצ'פורק – המוכר בכינוי התנ"ך של ההיפסטרים.

האלבום החדש של דמרקו "Salad Days", נפתח בסלט מוזיקלי כבר בפריטה הראשונה. מבעד לגיטרה, אפשר להבחין בהשפעות של מוזיקת פולק, סול ולו-פיי. הופעותיו של דמרקו מתובלות בהרבה הומור וגרסאות כיסוי בלתי צפויות (וויזר, מטאליקה ולימפ ביזקיט כבר זכו לכבוד) וכעת גם אתם תוכלו לגעת בו מקרוב ולספר לנכדים.

הופעתו של דמרקו בישראל תתקיים בסימן 5 שנים להיווסדה של חברת ההפקות נרנג'ה, לצד הופעתו של קורט וייל שתתקיים יום לפני כן (ישנה אפשרות לרכוש כרטיס משולב לשתי ההופעות) במחיר 250 שקלים. כרטיס בודד להופעה של דמרקו בלבד עומד על 129 שקלים במכירה מוקדמת וניתן לרכוש אותו כאן.

זוכרים את פרד דרסט? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully