וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי פורנו נגד החוק המחייב שימוש בקונדום: "פגיעה בחופש הביטוי"

25.5.2014 / 18:38

בכירי תעשיית הפורנו בקליפורניה מתנגדים לחקיקה שתחייב שימוש בקונדומים בסרטי פורנו, והגישו עצומה עם 500 חתימות למחוקקים בסקרמנטו, הדורשת מהם להצביע נגדו

פורנו. GettyImages
סוגה עילית/GettyImages

הוויכוח אודות שימוש בקונדומים בסרטי פורנו מגיע שוב לכותרות בעקבות נסיעת משלחת של כוכבי פורנו לסקרמנטו שבקליפורניה לעצרת נגד הצעת החוק המחייבת שחקני פורנו להשתמש בקונדומים.

בשנת 2012 החליט מחוז לוס אנג'לס לחייב שחקני פורנו להשתמש בקונדומים. מפיקי הפורנו בקליפורניה, שראו בכך מכה קשה, פנו לבית משפט פדרלי בטענה כי התקנה אינה חוקתית, אולם בית המשפט דחה את הטענות, וזו היתה מהלומה קשה לתעשיית סרטי המבוגרים. ארגון הלוביסטים טוען כי חובת לבישת קונדומים פוגעת בחופש הביטוי שכן היא מכתיבה לשחקנים איזה מוצר בידורי ישודר בסופו של דבר.

ארגון הלוביסטים "Free Speech Coalition" המייצג את בכירי תעשיית הפורנוגרפיה, ממשיך להתנגד לחקיקה שתחייב שימוש בקונדומים בסרטי פורנו. הארגון מסר עצומה המונה 500 חתימות על פי הערכה למחוקקים בסקרמנטו, הדורשת מהם להצביע נגד החוק.

רובם המכריע של סרטי הפורנו האמריקניים מצולמים בקליפורניה. שחקני פורנו איימו לעזוב את המדינה בגלל "הגבלות מופרזות" על התעשייה, לתחושתם.

פגיעה בחופש הביטוי או אלרגיה ללטקס? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully