וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמוסי לילה 250514

אביעד "צפניה" קדרון

25.5.2014 / 21:38

מיקיאגי מכין ממרח כבד מסתורי, צחי עושה דאבל דיפינג בקוטג' ואלדד משיק תספורת חדשה מחרידה. אירועי הערב בבית "האח הגדול"

20:40

פרס נובל

"כל הבית מפוזר קונדומים", פולטת לינור. יש כמה דיירים נואשים שיושבים ליד השולחן. אלעד מזמזם משהו. אפשר רק לקוות שתצוגת האופנה המיותרת הסתיימה. הם מנסים לנחש מה בונים מחוץ לבית. "הוציאו את הבריכה, בזה אני בטוחה", אומרת מרטין. "לא אכפת לי כמה חתיכים שייכנסו", אומר מיקיאגי. וואו, זה הדיון הכי נוראי שיצא לי לראות השבוע. כמו שמש אסוציאציות שעברה, ובכן, ליקוי חמה. מעניין אם הם מאזינים אחד לשני. בפינת העישון בתוך הבית אלדד מדגמן תספורת מחרידה חדשה - חצי ראש מגולח, חצי לא. האם הוא מנסה להתכתב עם האמירה של עמוס עוז על נוער הגבעות והנאצים? סביר להניח שלא. ג'יזס, הוא נראה כמו יאנה יוסף. רק עם זקן. טוב, רק עם איבר מין גברי. חוזרים לשולחן האוכל. אלעד משמיע קולות מוזרים. המצלמה מתעקשת לא לעבור למקום אחר, מענישה את כולנו. שונאת את כולנו.

כוכבים ברשת

האם צחי עשה דאבל דיפינג בקוטג'? זה בדיוק מה שכולם מנסים לברר עכשיו. מיקיאגי מספר שפעם אחת אנה גם עשתה דאבל דיפינג. צחי נשבע שהוא לא עשה את זה. טוב, עוברים לנושא הבא. מיקיאגי הכין ממשהו ממרח בטעם כבד. אבל לא מחצילים. ממה עוד אפשר להכין ממרח בטעם כבד? אולי מטריליון הדלוריות שממלאות את המזווה. צחי מספר לכולם שאין יותר עגבניות. עגבניות אין אבל דלורית, מזה יש בשפע. אליאב, עומד ברקע, מכין חביתות. מרטין מבקשת ממנו שיכין לה ביצת עין. אלדד מספר לכולם שביום העצמאות האחרון חברים שלו אמרו שנכנסת זונה לבית. מפה לשם, תאמינו או לא, הם מתחילים לדבר על זה שאמרו שחן טל תיכנס. מרטין לא יודעת מי זאת. "היא כזה… בעולם שלה", פועה לינור. כן, בדיוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רכנף ופנדור/מערכת וואלה!, צילום מסך

משחקי הרעב

אליאב מסיים להכין את חביתת העין. הוא מתיישב ומציע למיקיאגי את העגבניה האחרונה. מיקיאגי לא רוצה לקחת. אליאב מפציר בו. "קח". מיקיאגי לוקח. העגבניה ניצבת בפינת הצלחת. כלומר, בצד הצלחת. לידה מונחת גם במיה. ריק באמצע. החלל הפעור בצלחת של מיקיאגי יכול ללמד אותנו דברים רבים. מרטין מנסה לפענח ממה מיקיאגי הכין את ממרח הכבד. כנראה שמדובר בקישואים ובבצל. מדהים. הדיירים מתחילים לאכול וממשיכים לנסות לנחש מה בונים בחוץ. "יקרעו לנו את התחת", מתענגת אב"ד. הדיירים מתמודדים עם הרעב. "תשאירו משהו למחר", מבקש דורון אחרי שאליאב שואל אותו אם הוא אוכל בורקסים. מתברר שהחלה נגמרה ודורון לא הספיק לאכול ממנה. מרטין מודיעה לכולם שגם אין ספגטי. וזה מתקציב מותרות, כן? צחי תוהה מי יסיים את כל קופסאות נס הקפה שיושבות במזווה. "הבעיה היא שדורון רוצה 'עלית'", מספר מיקיאגי. גם אני שותה קפה נמס 'עלית'. אין על קפה נמס 'עלית'. קפה נמס 'עלית', מתאים לבן, לבת ולאלה שתקועים במעלית.

דז'ה וו

אחרי כמה דקות של שקט, המצלמה עוברת לפינת העישון. "קצת ירד לו ממני", אומר דורון לצחי. הו, באמת כמעט עברה שעה שלמה בלי שהיינו צריכים לעודד את דורון מירן, הנערה המתבגרת הכלואה בגוף של גבר בן חמישים. "כל רגע התמונה משתנה לי", חושש דורון. טוב, די, יש לי דברים אחרים לעשות הערב. הרי מחר נחזור לאותה השיחה בדיוק. ליל מנוחה!

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully