וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: כוכבת הריאליטי שרוצה ללדת 20 ילדים

26.5.2014 / 10:11

סנופ דוג וסת' רוגן מתמסטלים ומדברים על "משחקי הכס", ג'רי סיינפלד מתכונן לעונה חדשה באינטרנט, ג'סיקה צ'סטיין מכחישה שמועות וכוכב "דאק דיינסטי" שוב מסתבך עם הגייז. סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקנית

סנופ דוג וסת' רוגן יספרו לכם מה קרה ב"משחקי הכס"

בסרטון שלפניכם מספרים הראפר סנופ דוג והשחקן סת' רוגן על מה שקרה לאחרונה בסדרה "משחקי הכס". אלא שהם עושים את זה מסטולים לגמרי. כך, נבנות תובנות משמעותיות כמו: "הגמד הזה...אבא שלו היה אמור 'לסדר' אותו, אבל הוא לא יכול היה להשתיק אותו, אז עכשיו הוא יצטרך להילחם בבן זונה הענק הזה". צפו ולא תתחרטו.

ג'סיקה צ'סטיין הולכת להופיע ב"בלש אמיתי"?

השבוע צפה שמועה באתרי הבידור לפיה השחקנית ג'סיקה צ'סטיין ("כוננות עם שחר") הולכת לקבל תפקיד בסדרת המופת של רשת HBO "בלש אמיתי". לאחר יומיים סוערים במיוחד, התייחסה צ'סטיין לדברים וטענה כי לא תשתתף בסדרה, למורת רוחם של המעריצים. "אני מעריצה גדולה של הסדרה", אמרה, "ואני אצפה בעונה השנייה כמו שצפיתי עד כה בכל פרקי העונה הראשונה".

ג'סיקה צ'סטיין פנינג לובשת לואי ויטון בגאלת המט במוזיאון המטרופוליטן בניו יורק, מאי 2012. Dimitrios Kambouris, GettyImages
שחקנית אמיתית/GettyImages, Dimitrios Kambouris

האבא מ"דאק דיינסטי" שוב מסתבך עם הערות הומופוביות

פיל רוברטסון, פטריארך ריאליטי ציד הברווזים "דאק דיינסטי", כבר הסתבך בעבר עם הערות הומופוביות, שהביאו עליו חרמות, גינויים ואפילו השעיה זמנית. בינואר האחרון היו אלה הערות הומופוביות למגזין "ג'י קיו", אולם נראה שהעובדה שחרב הפיטורים לא הונפה בסופו של דבר, לא תעצור את רוברטסון מהמשך ההשתלחות בקהילה הגאה.

בדרשת חג הפסחא שנשא בכנסייה מקומית ושסרטון שלה הגיע לידי אתר TMZ, נראה רוברטסון אומר: "הם כעסו עליי...בגלל שבמקום להכיר בחטא שלהם, כמו שאתה אמור לעשות, הם התאגדו נגדי בגלל שאמרתי להם את האמת על החטא שלהם. אל תרמו את עצמכם". הוא המשיך ואמר: "נואפים, הומוסקסואלים, זונות ממין זכר, גנבים, חמדנים, מכפישים...הם לא ירשו את ממלכת האלוהים". הפעם, הדברים לא נתקלו בגינויים.

כשסיינפלד ישב לקפה עם ג'ון סטיוארט

העונה הרביעית של סדרת הרשת הנהדרת של ג'רי סיינפלד "קומיקאים במכוניות שותים קפה" נמצאת ממש מעבר לפינה. בטריילר החדש לעונה ניתן לראות כי סיינפלד יחלוק הפעם כוסות קפה עם הקומיקאים עזיז אנסארי ("מחלקת גנים ונוף"), מנחה תכנית האקטואליה הסאטירית ג'ון סטיוארט, שרה ג'סיקה פרקר וג'ורג' וואלאס. הסדרה חוזרת ב-19 ביוני. יהיה מצחיק.

שחקן "המגן" לשעבר הודה ברצח אשתו

השחקן מייקל ג'ייס, שגילם שוטר בסדרה "המגן", נעצר השבוע בחשד שירה למוות באשתו. ג'ייס צלצל למוקד 911 של המשטרה ואמר כי הרג את אשתו. על פי החשד, ג'ייס ירה באשתו מספר פעמים במהלך ויכוח בין בני הזוג בביתם שבשכונת הייד פארק בלוס אנג'לס. "היא חזרה הביתה עם הילדים ואז אירע הוויכוח שלאחריו אירע הירי", סיפר בלש מהמשטרה המקומית.

ג'ייס גילם את שוטר משטרת לוס אנג'לס ג'וליאן לואו בסדרה שהסתיימה בשנת 2008. בשנים האחרונות הוא נקלע למצוקה כלכלית, ואף הכריז על פשיטת רגל בשנת 2011. במשטרה עדיין בודקים מה היה הרקע לסכסוך בין השניים.

ולסיום: המשפחה שילדה 19 ילדים רוצה 20

מישל וג'ים בוב דאגר עומדים במרכז הסדרה "19 kids and counting", סדרת הריאליטי של רשת TLC שרצה כבר 8 עונות בהצלחה רבה, ועוסקת במשפחה בת 21 נפשות. כאמור, לבני הזוג 19 ילדים, ובפרק האחרון גילו הצופים שהם מתכוונים להפוך את המספר הזה לעגול: מישל וג'ים בוב הגיעו לגניקולוג על מנת לבדוק האם זה עדיין אפשרי מבחינתם להביא ילד לעולם. נזכיר, מישל בת 47, כבר ילדה 19 (!) ילדים, ועברה שתי הפלות בשנים האחרונות. הרופא, מצידו, הזהיר שמדובר בהיריון כמעט חסר סיכוי באופן טבעי (5% סיכוי) וכן במצב מסוכן לאימא שגופה עבר כבר לא מעט. אחרי השיחה הקשה עם הרופא, אמר ג'ים בוב שהשניים יקבלו את "רצון האל". אז אולי בסוף, אחרי ששינו את שם הסדרה מ-17, ל-18 ואז ל-19, הסדרה תישאר באותו שם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully