וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמוסי לילה 260514

אביעד "צפניה" קדרון

26.5.2014 / 21:15

מיקיאגי חושף סוד כמוס אחד ומסתיר סוד כמוס אחר, אליאב מרים את לינור ואלעד מתגלה כדובר ספרדית שוטפת. אירועי הערב בבית "האח הגדול"

20:20

המערב השרוע

אנחנו בשיאה של המשימה שנועדה להפוך את דורון מירן לבובליל החדש. טל ואורטל מנסות לגרום לחתול המקומי להתקרב אליהן. אחר כך הן ניגשות לכלא ונוזפות באלעד שלא הקשיב לשריף. "מגיע לך, תחשוב טוב טוב על מה שעשית", נוזפת טל. אולי השריף אמר לו להתקלח. נגלה בהמשך השבוע. טל מתיישבת לשיחה עם דורון. מתברר שהמשרד של השריף מלא בתארי כבוד. אלוהים אדירים, האם אפשר עוד יותר לנפח את האגו של דורון? הרי הוא כבר עכשיו בלתי ניתן לצפייה. לא מבין מה עשינו רע. ברצינות. מה עשינו רע. במתחם החול, שלושה דיירים (אחי, אלדד ודנית?) מחפשים דברים בחול לצלילי זמזום ג'וירייד של רוקסט. עם המזל שלהם הם בטח ימצאו את הצואה של החתול. אחרי דקות ארוכות של שקט, חוזרים להתנצחות מטופשת להחריד בין צחי ואלעד. הפשע של אלעד? עלה על סוס או משהו. הו, למי אכפת.

שאקירה שאקירה

צחי חוזר מהאח הגדול ומשחרר את אלעד מהכלא. אלעד עדיין טוען שהוא נכלא לשווא. הוא מתחיל לרקוד בחצר. כבר סיפרתי לכם שיש לי תואר שני ביהדות זמננו? כמו העולים מחבר העמים לשעבר, גם אני מוצא עצמי באשפתות. דורון יורה באקדח דמיוני לעבר מיקיאגי ואלעד תוהה: "ככה אתה יורה במי שמכין לנו את האוכל?". ניחא. מיקיאגי עדיין לא חשף את המתכון המסתורי לממרח הכבד שלו. "יומיים זה הרבה זמן בשביל זה", מקטרת לינור. שאר הדיירים בחצר מסכימים איתה, המשימה מגניבה אבל נמרחת. כדי להמחיש לנו עד כמה המשימה הזו נמרחת, אלעד מתחיל לשיר סרנדה בספרדית. בטח אסי עזר יעוף על זה ביום רביעי. שמישהו יהרוג אותי עכשיו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כן, אתה/מערכת וואלה!, צילום מסך

20:50

בין הסוגרים

אחרי עשר דקות שלמות בהן אלעד ולינור שרים בספרדית, סוף סוף עוברים למישהו אחר. דנית מכריזה שמדובר במשימה בלתי אפשרית. חוזרים ללינור ואלעד שממשיכים לדבר בספרדית. אני חושב שזה הערב הכי גרוע בחיים שלי. אלדד, סוף סוף, מבקש מהם להיות בשקט. איך מחבבים מתנחל? בעיה. אלדד מתיישב ליד מיקיאגי ופולט: "אוף, נמעכה לי הבננה בכיס". בוקר טוב, הסאבטקסט שלך חזר. הדיירים מתוסכלים, הם בטוחים שייכשלו במשימה. הם ביקשו מהאח הגדול להוסיף עוד שעות עבודה למשימה ויורם זק סירב. העבודה לא משחררת. לא בנווה אילן. זוכרים את השירה בספרדית? אז עכשיו מיקיאגי מתחיל לשיר את וויאג' וויאג'. ייאוש. לינור שואלת אותו אם הוא עשה בוטוקס בשפתיים. מיקיאגי עונה לה שלא, הוא עשה סיליקון. פעם אחת בחיים וזה הספיק. טוב לדעת. מיקיאגי נכנס לכלא לשעה. משהו על זה שפספס כמה קציצות. אין לי מה להגיד. אליאב מגיע ומרים את לינור. "אליאב, מה אתה עושה?", היא מצחקקת. כמה רומנטי. אליאב מתקשה לסחוב אותה. הגיע הזמן לדיאטה לובה. הגיע הזמן לדיאטה. לינור מצידה, מכינה לו קפה. לא ברור אם זה חלק מהמשימה או שמדובר בכרוניקה של משרתת ידועה מראש. "מיקי, למה אתה בכלא?", תוהה אליאב. "אם לא היו מיקרופונים הייתי אומר לך", משיב מיקיאגי. טחורים, זה תמיד טחורים. ליל מנוחה!

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully