וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג' מייקל אושפז בבית חולים בלונדון

29.5.2014 / 16:46

כלי התקשורת באנגליה מדווחים כי הזמר הפופולרי פונה לבית חולים בלונדון לאחר התמוטטות "מסתורית". בשנים האחרונות חלה הידרדרות במצבו הבריאותי

ג'ורג' מייקל זמר בריטי. Martin Meissner, AP
החלמה מהירה!/AP, Martin Meissner

כשנתיים וחצי לאחר שג'ורג' מייקל אושפז בבית חולים בוינה בעקבות דלקת ריאות חריפה, מתעוררת דאגה בנוגע למצבו הבריאותי. כלי התקשורת בבריטניה מדווחים כי מייקל בן ה-50 פונה לבית חולים בלונדון בשבוע שעבר לאחר התמוטטות "מסתורית". הדיילי מייל הבריטי מדווח כי שני אמבולנסים הוזעקו לביתו של הזמר בעקבות שיחת חירום שערך חבר מודאג. לפי הדיווח, האמבולנסים עזבו את ביתו של מייקל כעבור ארבע שעות ומייקל הופנה לבית חולים לקבלת טיפול מיידי. סוכנו של מייקל מסר לכלי התקשורת כי הזמר עבר בדיקות שגרתיות.

בשנים האחרונות חלה הידרדרות במצבו הרפואי של מייקל. כאמור, לפני כשנתיים וחצי אושפז מייקל בבית חולים בוינה במשך שבועות ארוכים בגלל דלקת ריאות חריפה. בין היתר, לפי דיווחים שונים, מצבו של מייקל היה כה חמור עד שרופאיו נאלצו להשתמש במיטת תרפיה קינטית, שעלות הטיפול בה הוערכה ב-155,000 דולר. המיטה הוזזה מדי פעם בכארבעים מעלות מצד לצד על מנת לשחרר את הלחץ מריאותיו של מייקל ולסייע ללבו להזרים את הדם ברחבי הגוף.

מעריציו של הזמר מבלים בשעות האחרונות בתפילות קבוצתיות ברשתות החברתיות. רבים מהם מתקשים להאמין להידרדרות במצבו של מייקל ומקווים שמצבו ישתפר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully