וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת טלוויזיה דרשה ניתוח פלסטי שביעי בחינם ונעצרה

29.5.2014 / 20:11

כוכבת טלוויזיה מרומניה דרשה ממנתחה הפלסטי ניתוח שביעי בחזה בחינם ושוחד במזומן. הוא מצידו הניח את הסכין והתקשר למשטרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיליקון? היא?/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניתוח פלסטי שביעי בחזה, כוכבת טלוויזיה במעצר, שוחד בכסף מזומן, קורבנות שריפה ושוטרים רומנים: הסיפור הזה מורכב מכל החומרים של דרמה חזקה, כי איפה שיש ציצים מפלסטיק, יש קונפליקט. רשויות החוק ברומניה עצרו את כוכבת הטלוויזיה המקומית אואנה זאבורנו כיוון שזו חשודה בסחיטת המנתח הפלסטי שלה. זאבורנו, המוכרת ברומניה כמנחה של התכניות הפופולריות "Foreplay" ו- "Pact With The Devil", מואשמת כי דרשה מהמנתח הפלסטי שלה לעבור את ניתוח החזה השביעי שלה בחינם בנוסף לקבלת סכום של 7000 יורו. זאבורנו איימה על הד"ר כי אם לא יעשה כן, היא תחשוף כי הרופא המהולל משתמש באמצעים ממשלתיים וציבוריים בכדי לבצע ניתוחים בלקוחותיו הפרטיים.

לפי טענותיה של מנחת הטלוויזיה שככל הנראה מחזיקה באובססיה לפרונט שלה, ברומניה קיימת "מאפיה של סיליקון": מנתחים פלסטיים עושים שימוש בתרומות לנפגעי שריפה הזקוקים לניתוחים פלסטיים – ומשתמשים בהם עבור ניתוחים פרטיים.

ההאשמות של מנחת הטלוויזיה לא רחוקות מן המציאות למרבה הצער, כיוון שצוות רפואי בבית חולים רומני נעצר לא מזמן עקב האשמות דומות. עם זאת, לרופא המנתח של זאבורנו, ד"ר מארק וואלקו, לא היה כל קשר לפרשה זו. כאשר האחרון קיבל את הטון המאיים מזאבורנו, הוא לא היסס ופנה מיד למשטרה. כזאת הגיעה למרפאה שלו בכדי לאסוף את השוחד שדרשה ולתכנן את ניתוחי העתיד שתעביר את גופה, קפצו מהשיחים שוטרים שלקחו אותה למחבוש והזכירו לכולנו שניתוח שביעי בציצים זה כבר לא צחוק.

מה נסגר עם רומניה? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • פרינג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully