וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם הנשיקות בצוואר

אביעד "צפניה" קדרון

31.5.2014 / 23:32

קארין הופכת להיות הדיירת הנשית שכולם רוצים, אלעד הנסיך מודח מהבית וטל לובשת מדי אסיר ומקפידה לא לבלוע בננה. בלוג "האח הגדול" - התור של צפניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא נשכח ולא נסלח. סתם, בטח נשכח/מערכת וואלה!, צילום מסך

01. טוב, אלעד הלך הביתה. די, כמה זמן אפשר להתעלל במתמודדים העונה. זאת אומרת, מבחינתי היה אפשר להשאיר את אלעד עד סוף העונה. ככלות הכל, זה לא אני שכלוא בבית עם אדם שמסרב להתקלח, לשים דאודורנט ולהשתמש בשירותים. זהו. הנסיך הלך ולקח עימו את קפיצותיו, ריקודיו, תפילותיו ואת כל שאר הדברים שמביאים לך מיליון שקלים אם אתה משתייך לעדה מסוימת. כן, אתם מוזמנים להתאב"ד עליי בטוקבקים. מעניין אם זה אומר שמהשבוע כל מתמודד שיועמד להדחה ע"י הקהל יודח בסוף. נו, כי יש לו יותר שונאים מאוהבים. טוב, לא מעניין.

02. גאד, שמתם לב כמה פרסומות לדאודורנט היו לאחר ההדחה של אלעד ולפני השיחה איתו? בסדר ארז טל, הבנו, הוא מסריח.

03. ערב הדחה חגיגי. אח, איזה ערב הדחה חגיגי. ואיך אנחנו יודעים שזה ערב הדחה חגיגי? כי כל גברברי הבית פתחו שלושה כפתורים בחולצה. הציצי של אורטל בן דיין קטן על שיערות החזה הנימוחות של אחי. קיפוח מרוקאים? עוד רגע הפופיק של צחי מכריז עצמאות. זהו, אורטל פרצה את הסכר ומעכשיו כולם חושפים את החזה. שלושה כפתורים, לא פחות. רק מיקיאגי בחר להיצמד לחולצת הטריקו שלו. נו, אולי הוא יודע משהו שאנחנו לא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלושה כפתורים/מערכת וואלה!, צילום מסך

04. נורא קשה לי עם הצפייה בדיליי. כלומר, עם הצפייה בחומרים יותר עתיקים מחיים אתגר. כלומר, במשימת המערב הפרו-אח שהסתיימה כבר לפני כמה ימים אבל רק עכשיו מגיעה לשיאה המשעמם בערוץ 2. למען השם, כולם בנווה אילן כבר התקדמו והתגזענו אחד כלפי השני לפחות פעמיים מאז. אבל לא, רק עכשיו אנחנו נוכל, שנייה אני נרדם כאן, לצפות בדורון ובצחי מחפשים את מי שגנב, סליחה, הריר מהפה נזל לי כאן על המקלדת, את שק הזהב. הו, כל כך מעניין וכל כך אנרגטי.

05. החלק הכי מרגש במשימה הזו היה כמובן מדי האסיר שטל לבשה. מדים שנלקחו, ללא ספק, מקולקציית לודז' 44'. לגמרי הולם. הרי אלה המדים שלובשים האפרוחים בלולים, סליחה, במחנות הריכוז בהם הם כלואים. אני מניח שצריך להתייחס לטיפשות של דורון וצחי שלא הבינו שאם טל מוכנה לאכול בשר אז כנראה שהיא לא גנבה את הזהב. אבל הם טיפשים. וזה מובן מאליו. כמו מוזיקה סקסית שמושמעת בזמן שאנו רואים בחורה בולעת בננה.

06. ובואו נדבר על זה רגע. מה לכל הרוחות קרה לעולם שלנו. באיזה עולם אנחנו חיים בו קארין, מכל הבחורות המסולקנות בנווה אילן, הופכת להיות מושא התאווה של שלושה גברים שונים? לינור, דנית, אנה. נאדה. כל אחת מהן סגרה את רגליה משל היו סוגרים בכספת. רק קארין, המתמודדת הכי סתמית, זיהתה את הוואקום והבינה שכדי שיזכרו אותה, היא צריכה לנהל רומן. לא משנה עם מי. אם גם אלדד היה מסרב, היא היתה מתחילה לפמפם את דלת חדר האח הגדול. עד כדי כך.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
קארין זלאיט. קשת,
מדהים/קשת

07. הרגע המושלם של הפרק: אלדד וקארין משעמים אחד את השניה למוות. ברקע מיקיאגי נוחר את "ציירי לך שפם" מתוך שינה.

08. אגב מיקיאגי, אני מקווה שאף אחד מכם לא קיבל רעיונות משוגעים וניסה להכין את המופלטה המוזרה שגיי המחמד העונתי מכין בשבועיים האחרונים. למען האמת, אני מתפלא שחיים כהן ותום פרנץ עוד לא הרימו על זה ספיישל עם פרשנות של דנה רון אבל ניחא. מה מרכיב את המופלטה הזאת? מצד אחד, מיקיאגי מכין אותה בטוסטר משולשים. מצד שני, היא עגולה. איך הוא עושה את זה? האם היא טבעונית? ולמה תמיד חייבים לאכול ארבעה פלחי עגבניה ליד המופלטה הזאת? שמתם לב שאף דייר לא אכל פחות מארבעה פלחי עגבניה? זה קטע חדש של גייז שאף אחד לא סיפר לי עליו?

09. אלדד מוכן לקעקע את המצח. הכניסו כאן בדיחות על גלוחי ראש מ"אוז". כן רחלי, אני מתכוון אלייך.

10. שנדבר על ההוצאה להורג של טל? אני יודע שהיה מדובר בהוצאה להורג פיקטיבית ושטל לא באמת נהרגה אבל סירייסלי, רק אני מופתע מזה שאף חבר כנסת לא קפץ עדיין על העגלה, ראיתם מה עשיתם כאן, וטען שהאח הגדול מסיתה לאלימות? או שבגלל שמדובר בטבעונים זה בסדר. ולא שאני רוצה לקרוא לטל "שמנה" אבל גם סטיבי וונדר היה מצליח לפגוע בה.

בפרק הבא תהיה כאן רחלי ותספר על הפעם הראשונה שלה עם קארין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שילינגר קורא לך בייבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטפוט

"אני בלמידה עצמית", "אין לי מה להגיד" (קארין ואלעד מפלרטטים)

"אפשר להמשיך את השיחה הזו אחר כך?", "נראה לי שעכשיו זה זמן טוב" (קארין ואלעד זורמים בקלילות כמו מערבל בטון)

"כנראה היא ניסתה עם כולם, אתה זה שהסכמת" (מיקיאגי לא מאמין שאלדד מעדיף את קארין על פניו)

"לא, אני לא נותנת נשיקות בצוואר" (קארין מסמנת קו אדום)

"אם ידיחו אותי, ממש לא אכפת לי" (אב"ד מתעלת את פינוקיו)

"מיקי יש לו את הרגשות של האישה יותר" (מרטין מאבדת את הצבעות הקהילה הגאה)

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully