וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמוסי לילה 010614

אביעד "צפניה" קדרון

1.6.2014 / 21:17

הפיצוץ הגדול הראשון של העונה הגיע והכל בגלל כמה תפוחי אדמה שבושלו ביחד עם בשר. מי חשב שזה יכול לקרות? אירועי הערב בבית "האח הגדול"

20:10

סטרא אחרא

"נחכה ונראה מי יגיד את המילה האחרונה במלחמה הזו", אורטל מדוושת אחרי שאלדד מבקש ממנה ומטל לא לעקוץ את מיקי. טל, רגע לפני זה, רמזה שמיקי מטיל סנקציות ולא הפריד תפוחי אדמה. אל תסתכלו עליי ככה, אין לי מושג על מה היא מדברת. "פחדנים, הם בטח לא יגעו בזה אפילו", היא מסננת לאורטל אחרי שהיא מציעה לכל הדיירים לאכול מהסלט שהיא הכינה. "עלק לקבל תשומת לב, בן אדם לא יכול לעבור בחדר בלי לזמזם כדי שמישהו ישים אליו לב", מעירה אורטל. כן, היא מכוונת שוב למיקי. המצלמה עוברת לאחי שמדווש בשקט בזמן שקארין בוהה בו. על זה שילמנו 15 ש"ח?

אחי מתחיל לטנף על מיקי. המצלמה חותכת לאורטל וטל שהפתעה הפתעה, מטנפות על מיקי. אורטל אומרת שבניגוד למה שאפשר לחשוב, היא עשתה שלוש פעמים תורנות מטבח. טל אומרת שמיקי הוא שקרן פתולוגי וממלמלת משהו על מטוטלת ועל זה שמיקי אמר שהוא יספר על האופי השטני שלה. כן, היא נשמעת שפויה. "מי מעונין לשמוע את התועבות שלך?", היא צועקת למיקי. מרטין עומדת. טל מגחכת. מרטין מבקשת מטל שלא תקלל את מיקי יותר. "הוא שקרן!", זועקת טל. עכשיו גם אורטל מתחילה לצעוק ואומרת למיקי שלא יעז להתסיס את הבית רק בגלל שהוא מבשל. מיקי, מצידו, אומר למי שיושב ליד השולחן: "זה בסך הכל למשוך תשומת לב". אורטל מסיימת לדווש ואומרת שמיקי לא צריך להשתמש בבישול כתירוץ בכל פעם שמותחים עליו ביקורת. דורון מתחיל לדבר. לא, רק לא זה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מפריד תפוחי אדמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המכשפות מאיסטוויק

צחי אומר שיום יבוא והוא יענה לאורטל. בדיוק כמו במקרה חנין זועבי. אליאב אומר "לא, אסור להגיד את זההההההה" והמצלמה חותכת. עוברים לפינת העישון. טל אומרת שמיקי שקרן. "שטן בדמות אהבה", היא צועקת. אלדד עוזב את פינת העישון, המצלמה עוקבת אחריו. כל דיירי הבית חוץ מטל ואורטל מתכנסים בשולחן. מיקי מתחיל לנאום, קורא לשתיהן "מכשפה מספר אחת" ו"מכשפה מספר שתיים". מיקי אומר משהו על זה שטל אמרה שגופות של חולי סוכרת נרקבות מהר יותר בקבר. המצלמה עוברת לפינת העישון. טל ממשיכה להגיד שמיקי שטן. בחיי, זה כמו אורגזמה שלא נגמרת. "תמונת המצב ברורה. קודם היינו יותר מדי תמימות", אומרת אורטל. רגע! מתברר שטל הכינה טחינה. זהו, אפשר לחזור לשגרה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כן, זו תמונה ממוחזרת. תתמודדו/מערכת וואלה!, צילום מסך

גדר ההפרדה

אורטל מנסה לשכנע את טל לדרוש תקציב בנפרד כי הטבעונים הם שליש מהבית. "נזמין את הירקות שלנו בנפרד. מה יש לנו? קטניות? ירקות? טופו?". "את לא צריכה לספר לי, אני מאכילה משפחה שלמה טבעונית", אומרת טל. אורטל לא מסתפקת בתקציב נפרד אלא גם בכיור נפרד. היא מפקפקת בנאמנות של קארין. "לא ברור שקארין איתנו". טל מסכימה. לדעתה, הדבר הכי נכון טקטית זה להתנתק מהן. אורטל יוצאת מפינת העישון. לצערה היא נתקלת באליאב שמספר לה שהוא לא אוהב נענע באוכל. "אבל מה זה קשור?", היא תוהה. אליאב מתחיל למלמל כל מיני דברים לא ברורים ואורטל טוענת שאליאב בכלל לא קשור למריבה ושאחי התחיל הכל. אליאב עונה לה שהוא רצה להכין כנפי עוף עם מיונז ותפוחי אדמה בניגוד לתפוחי האדמה שהכין עד כה. אני נכנע, איבדתי קשר למה שקורה על המסך. יותר מדי אוכל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחיים נולד/מערכת וואלה!, צילום מסך

לכל תפוד יש שם

אליאב אומר לאורטל שטל מנסה לריב איתו. טל יוצאת מפינת העישון. אומרת לו שהיא לא מנסה לריב ומספרת לו שלמרות שהיא תסתפק בלחם עם חומוס, היא מקפידה להכין הרבה אוכל כדי שלאחי, שמנסה להיות טבעוני, יהיה מה לאכול. היא מתחילה לטנף על מיקי שלא הפריד תפוחי אדמה. "אוף, אני לא יכולה עם המצלמות האלה!", היא זועקת ומניפה את ידיה. נשמעת אמינה כמו נפתלי בנט בליל בחירות. היא מבקשת מאליאב שישמור על אחי ולא יתן לו לעזוב את הבית. אליאב מציע שאחי יספר לכולם מה קרה ובדיוק אז, באופן מפתיע, המצלמה עוברת למרטין שממיינת סכו"ם ביחד עם מיקי.

אחרי שמרטין ואלדד מתחילים לדווש כדי שללינור יהיו מים חמים במקלחת, חוזרים למריבה. אליאב ממשיך להכניס את עצמו בצורה די ברורה לריב. עזבנו אותם כשאליאב רצה להכין כנפי עוף עם מיונז. אחי מזכיר שטל אמרה שאין תוספת למנה העיקרית כי מיקי סירב להפריד תפוחי אדמה ולכן היא הכינה אורז. טל ואורטל לא מבינות איך אליאב לא חטף ממיקי את מגש תפוחי האדמה והציל אותם. מעתה ואילך הראשון ביוני 2014 ייזכר לעד כשואת תפוחי האדמה.

הצלתם היום תפוח אדמה? בואו לספר לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully