וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונות נגד "האח הגדול": "להדיח את אורטל בן דיין"

2.6.2014 / 11:21

צופים רבים פנו לרשות השנייה בתלונות על אקט ההתפשטות הפרובוקטיבי של אורטל בן דיין ב"האח הגדול" ושידורו בערוץ 2. מנכ"ל הרשות השנייה שי באב"ד: "בושה וחרפה, נפעל במלוא החומרה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמה ענוג הוא/מערכת וואלה!, צילום מסך

המקלחת של אורטל בן דיין עלולה לעלות ביוקר לזכיינית קשת. לוואלה! תרבות נודע כי צופים זועמים פנו בימים האחרונים לנציב פניות הציבור ברשות השנייה והתלוננו בעקבות אקט ההתפשטות הפרובוקטיבי של אורטל בן דיין לאחר ויכוח שפרץ בינה ובין דייר אחר על התור למקלחת. בקשת, כידוע, בחרו לשדר בפריים טיים את ההתפשטות. "זאת פשוט בושה וחרפה לשדר תוכן כזה" כתבו צופים זועמים לנציב פניות הציבור ברשות השנייה. "התערטלות בציבור היא עבירה על החוק ואני דורשת למצות את הדין עם האחראים לכך" כתבה תושבת מרכז הארץ.

בעקבות התלונות פתח נציב פניות הציבור דוד רגב בבירור. "לא היה מקום לטעמי לשדר את הקטע הזה בעיקר כשמדובר בתוכנית שנערכה מראש. אין כל אידיאולוגיה בוויכוח על תור למקלחת שמסתיים בהתפשטותה של אחת הדיירות אלא מציצנות בלבד. יש לזכור שבתוכנית האח הגדול צופים בני נוער וילדים רבים והיה מקום לכבד את הצופים ולהימנע משידור פרובוקציה זו". מנכ"ל הרשות, שי באב"ד הוסיף: "אני מצטרף לדבריו של ניצב פניות הציבור, מר דוד רגב, אין לי אלא להגדיר כבושה וחרפה שקטע זה שודר בשעת צפיית השיא. אדאג לפעול במלוא החומרה על מנת למגר תופעות אלה בעתיד".

ההתערטלות של בן דיין לא היתה אירוע העירום היחיד ששודר. אתמול (ראשון) חשף דורון מירן את איבר מינו בשידור חי בערוץ 26.

מהפקת "האח הגדול" נמסר: "הקטע המדובר צונזר ולא שודר, הן בערוץ 26 המשודר בזמן אמת והן במשדר המרכזי בו הוקפד לטשטש את הקטע. אנו מתנצלים בפני הצופים/פונים אם נפגעו באופן כלשהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully