וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניה ווסט לראשות עיריית שיקגו?

2.6.2014 / 18:21

האם קניה ווסט ייכנס לפוליטיקה? החבר של ג'יי זי והבעל של קים קרדשיאן עומד במרכזו של קמפיין מקוון שמתחנן: בוא להיות ראש עיריית שיקגו. ברצינות

קנייה ווסט. Tasos Katopodis, GettyImages
ובנתיים במזרח התיכון: ישראל מחכה לרבין. ווסט/GettyImages, Tasos Katopodis

הוא החבר הכי טוב של ג'יי זי והבעל השני של קים קרדשיאן, אבל זוהי רק ההקדמה לתפקיד האמיתי שאולי מחכה למוזיקאי קניה ווסט – ראש עיריית שיקגו. קמפיין אינטרנטי שיצא לדרך השבוע מתהדר באתר הבית שנמצא בכתובת Kanye4mayor.org ופועל למען מטרה אחת בלבד: שכנוע ווסט, שבגיל 3 עבר עם אמו להתגורר בעיר אשר במדינת אילינוי בארה"ב, להרים את הכפפה ולפצוח במירוץ לכיבוש שיקגו.

את האתר "קניה לראשות העיר" הקים האמן והכותב (והמשועמם, כך ככל הנראה) בן שפרד, שמפרט מדוע הוא חושב שווסט חייב להיכנס לפוליטיקה ויפה שעה אחת קודם. השאלה המתבקשת "למה קניה ווסט חייב לרוץ לראשות עיריית שיקגו" זוכה למענה באתרו של שפרד, בו הוא כותב "בגלל ששיקגו הולכת בכיוון הלא נכון וראש העיר ווסט יכול להוביל תנועה שתגרום לעיר הזאת להפוך להכי טובה בעולם".

את ההסבר המשכנע הזה ממשיך שפרד במילים "אף אחד בשיקגו לא מקושר, מאורגן או חזק מספיק בכדי להוביל תנועה. המשמעות של מנהיגות היא היכולת להיות כריזמטי ולהשפיע על אנשים, להעניק מוטיבציה לקהלים גדולים, והיכולת להיות בארגון חברתי שיגרום למוטיבציה הזאת להפוך למשמעותית".

לפי שפרד, למועמד האידיאלי לראשות העיר חייבות להיות שלוש תכונות קריטיות: הראשונה היא חזון לשיקגו חדשה שמוסכם על-ידי כל תושבי העיר, השניה היא להיות מפורסם ומשפיע כיוון שרק דמות כזאת מסוגלת לסחוף אחריה קהל גדול, והתכונה השלישית היא היסטוריה חלקה בכל הקשור לפוליטיקה העירונית של שיקגו, כיוון שמה שהעירייה צריכה הן מתודות חדשות ויצירתיות להרים את האווירה העירונית. המזל הגדול הוא שלווסט יש את שלושת התכונות, כך מבאר ומפרט שפרד שאף פונה שאופן אישי לווסט ומבקש ממנו לעשות מערוף ולשנות את הקריירה.

למרבה הצער, את תגובת רם עמנואל לא ניתן היה להשיג. הבחירות לראשות עיריית שיקגו יתקיימו בפברואר 2015, ועד אז יש לקוות שהאתר של שפרד ישיג מספיק חשיפה ורעש בכדי לגרום לווסט לקום בבוקר ולהחליט את מה שהוא מחליט כל בוקר: הוא הולך להשתלט על העולם. השאלה היא רק האם הוא יתחיל בשיקגו.

רוצים שקניה ווסט ינהל את נמל אשדוד? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully